اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

برگزاری جشنواره قرآنی پاسخی به نیاز نسل جوان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: برگزاری جشنواره‌های قرآنی دارای چند ویژگی است که مهمترین آن پاسخگویی به نیاز رقابت سالم نسل جوان است.

برگزاری جشنواره قرآنی پاسخی به نیاز نسل جوان است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری بعد از ظهر امروز در مراسم چهارمین جشنواره قرآنی مدهامتان در گرگان با بیان اینکه جوانان همواره دوست دارند در حوزه‌های مختلف، پیروز میدان باشند، اظهار داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از دیگر ثمرات برگزاری یک جشنواره است که بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند بستری برای رشد و بالندگی و یا زمینه‌ای برای سقوط و لغزش نسل جوان را به همراه داشته باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه بسیاری از تصمیمات درست و نادرست جوانان از اوقات فراغت نشات می‌گیرد، یادآور شد: شایسته است این اوقات را با برگزاری جشنواره‌های قرآنی و برنامه‌های معنوی، غنی‌سازی کرد تا نسل جوان با پیام‌های سازنده قرآن آشنا شوند.
وی در خصوص اینکه اگر جوانان با قرآن و اسوه زندگی رسول اکرم(ص) و اهل بیت(ع) آشنا نشوند الگوهای غلط را انتخاب خواهند کرد، گفت: بی‌توجهی به این امر سبب می‌شود تا جوان با انتخاب الگوهای غلط مسیر زندگی‌اش تغییر کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزاری جشنواره قرآنی در استان را ذخیره و گنجینه‌ای ارزشمند عنوان کرد و افزود: این جشنواره نقطه آغازی است که البته با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و با توجه به اینکه این جشنواره پیشینه زیادی در استان ندارد اما استقبال خانواده‌های اهل سنت و اهل تشیع نشان از این دارد که باید بیشتر به این مسئله پرداخته شود.
منتظری خاطرنشان کرد: اگر به دنبال وحدت و همدلی هستیم باید روی ترویج فرهنگ قرآن سرمایه‌گذاری کنیم که این کتاب حبل‌المتین الهی است و می‌تواند محوری برای مردم استان با توجه به تنوع اقوام و نگرش‌های مختلف باشد تا همگان زیر یک چتر مطمئن، حمایت شوند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول