اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان:

برای ترویج پیاده‌روی از هر بهانه استفاده می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: برای ترویج پیاده‌روی و نشاط اجتماعی از هیچ بهانه فرهنگی روی‌گردان نیستیم.

برای ترویج پیاده‌روی از هر بهانه استفاده می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر نوربخش باقری پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی که مبدأ آن پل سی و سه پل و مقصد آن پل خواجو در نظر گرفته شده بود، اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان از نظر سخت‌افزاری هیچ‌گونه مشکلی برای ترویج ورزش‌های همگانی از جمله همایش پیاده‌روی ندارد.
وی در مورد همایش پیاده‌روی امروز که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از مقامات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسولان شهرداری اصفهان و روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: طبق قوانین تافیسا که ترویج دهنده روز جهانی پیاده‌روی است، فردا (شنبه) و پس فردا ( یکشنبه) برای این همایش در نظر گرفته شده بود.
 سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه روز‌های شنبه و یکشنبه در دیگر کشور‌ها تعطیلی رسمی و در ایران این قضیه بالعکس است، بدین منظور امروز جمعه برای همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی از طرف هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان انتخاب شد.
وی با اشاره به اینکه فردا شنبه مصادف با روز است سالمندان تاکید کرد: همه عوامل از جمله همایش پیاده‌روی چند وقت پیش در کوه صفه برای ایجاد همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در این روز دست به دست یکدیگر دادند.
باقری در مورد تعداد شرکت‌کنندگان در همایش پیاده‌‌روی خانوادگی گفت: برای هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان هر چند تعداد شرکت‌کنندگان اهمیت دارد، امیدوارم در آینده شاهد افزایش هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان در چنین همایش‌هایی باشیم، ولی در حال حاضر اهمیت شروع حرکت اولیه بیش از هر مورد دیگری است.
وی با بیان اینکه برای برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی بسیاری از سازمان‌های دولتی مانند ارشد نظامی آجا، شهرداری و هیئت‌های ورزشی همکاری‌های بسیار خوبی انجام داده‌اند، افزود: برای گسترش هر چه بیشتر ورزش‌های همگانی که ظرفیت آن در استان اصفهان به خوبی مهیا است، نیاز به ترویج نرم‌افزاری این رشته از جمله انجام تبلیغات گسترده داریم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول