اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 10 هزار شهروند شهرری؛

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ری برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور 10 هزار شهروند شهرستان ری و در یک فضای صمیمی در شهرری برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ری برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور بیش از 10 هزار نفر از بسیجیان و مردم شهیدپرور شهرستان ری انجام شد.
شرکت‌کنندگان در این مراسم، مسیر آستان شیخ صدوق رحمت‌الله تا میدان شهدای شاملو، محل نمایشگاه دفاع مقدس با رویکرد جنگ دیروز، جنگ امروز، جنگ فردا را به همراه خانواده‌های خود پیمودند.
شرکت‌کنندگان در این همایش در فضای صمیمی و مزین به نام و یاد شهدا، شهروندان با گفتن ذکرهای مختلف، فضای معنوی و روحانیت خاصی به این همایش بخشیدند.
مردم شهید پرورش شهرستان ری به همراه خانواده خود و با حضور پرشور در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید میثاق کردند.
پس از پیمودن مسیر تعیین شده شرکت‌کنندگان در محل نمایشگاه دفاع مقدس تجمع و با حضور مسئولان شهرستان ری و ستارگان و ورزشکاران مدال آور جهانی و المپیک این شهرستان، مراسم قرعه‌کشی را برگزار کردند.
در این مراسم که به همت فرمانداری شهرستان ری و اداره تربیت‌بدنی این شهرستان برگزار شد جوایز نفیسی همچون پنج کمک هزینه سفر عتبات عالیات، یک خودروی تیبا، سه کمک هزینه خرید خودرو به میزان 10،20 و 30 میلیون ریالی و دهها جوایز دیگر تدارک دیده شده بود که به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا شد.
خودرو تیبا و سه کمک هزینه خرید خودرو که از جمله هدایای این همایش بود توسط شرکت سایپا برای شهروندان تدارک دیده شده بود.
این همایش با حاشیه‌هایی نیز همراه بود که از این میان می‌توان به کمبود کارت‌های قرعه‌کشی برای جمع زیادی از شرکت‌کنندگان در این مراسم اشاره کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول