اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت خطاب به مسئولان استانی:

فرماندار باشت و بخشداران تابعه را زودتر معرفی کنید

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان باشت با اشاره به نوپا بودن این شهرستان و نیاز به کار و فعالیت بیشتر از مسئولان استانی خواست تا در معرفی فرماندار و دو بخشدار مرکزی و بوستان تعلل نکنند.

فرماندار باشت و بخشداران تابعه را زودتر معرفی کنید
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار داشت: بارگاه آن بزرگوار در روز ولادتش میزبان خیل عظیم زائران بود که این نشان دهنده عشق و ارادت مردم ایران اسلامی به خاندان نبوت و امامت است.
خطیب جمعه باشت با بیان اینکه شهر قم به واسطه بارگاه حضرت معصومه (س) شناخته می‌شود، ابراز داشت: شهر قم بزرگ‌ترین و بهترین پایگاه برای تبلیغ و ترویج دین اسلام است.
عبودی عنوان کرد: شهر قم به برکت این بانوی بزرگ اسلام پایگاهی است که حافظ دین اسلام است.
امام جمعه باشت در بخش دیگری از سخنانش به نشست این هفته ائمه جمعه مناطق مختلف استان در یاسوج اشاره کرد و گفت: در این نشست مسئولان ارشد استانی و مدیران کل نیز حضور داشتند.
وی ادامه داد: در این نشست ائمه جمعه مناطق مختلف استان به بیان مشکلات منطقه خود پرداختند.
خطیب نماز جمعه باشت با بیان اینکه در این نشست مهم‌ترین مشکلات شهرستان باشت را به اطلاع مسئولان استانی رساندم، تصریح کرد: عدم معرفی فرماندار و بخشداران مرکزی و بوستان و نبود پزشک متخصص در شهرستان از مهم‌ترین مشکلاتی بود که در نشست با مسئولان استانی مطرح شد و انتظار داریم که این موضوع هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد.
عبودی اظهار امیدواری کرد این مشکلات با همکاری و همت مردم و مسئولان هرچه سریع‌تر برطرف شده تا زمینه پیشرفت سریع این شهرستان فراهم شود.
امام جمعه باشت به حضور 14 پزشک متخصص در هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره و معالجه کرد و از مسئولان به ‌خاطر فراهم کردن زمینه استقرار این پزشکان تشکر کرد.
وی با بیان اینکه شهرستان باشت نیازمند پزشک متخصص است، ابراز داشت: باید با همکاری مسئولان و خیرین و مردم زمینه استقرار دائم پزشکان متخصص فراهم شود.
خطیب جمعه باشت با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی حافظ جان و مال و ناموس مردم است.
عبودی با بیان اینکه باید هرچه سریع‌تر نیروی انتظامی باشت مستقل و نیروی بیشتری در این شهرستان استقرار یابد، اذعان داشت: باید امنیت به‌گونه‌ای برقرار شود تا افراد ارازل و اوباش و کسانی که به دنبال سلب آسایش مردم هستند، نتوانند قد علم کنند و آسایش از شروران گرفته شود.
وی هفته حج را نیز گرامی داشت.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول