اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار معرفی شد

خبرگزاری فارس: بعد از ماه‌ها سرپرستی، رسول زیبا‌نژاد با گرفتن حکم فرمانداری به عنوان فرماندار شهرستان بیله‌سوار معرفی شد.

فرماندار بیله‌سوار معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه فرماندار بیله‌سوار که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: خدمت در نظام اسلامی به معنای ادای تکلیف و انجام وظیفه‌ای است که می‌تواند به رضایت و خشنودی مردم و دوری از هرگونه اشراف‌گری و توجه به ساده‌زیستی منجر شود.
حجت‌الاسلام کریم قیاسی بیان داشت: انقلاب اسلامی ما بعد از 33 سال امروز در دنیا در جایگاهی قرار گرفته است که با وجود داشتن دوستان فراوان، برخی دشمنان قسم‌خورده دارد که تلاش می‌کنند تا به ناکارآمدی نظام اسلامی را به زعم خود ترویج کنند.
وی تصریح کرد: امروز نه تنها در صحنه داخلی و بین‌المللی به بسیاری از اهداف و آرمان‌ها دست یافته‌ایم بلکه با به کارگیری مدیران توانمند، لایق و کاردان کارآمدی نظام اسلامی را به اثبات رسانده‌ایم و به دنیا یک مدل برتر ارائه کرده‌ایم.
امام جمعه بیله‌سوار اضافه کرد: دشمن ما بعد از جنگ هشت ساله با اجتناب از جنگ رودررو تلاش می‌کند از طریق رسانه‌ها و تحریک گروه‌های مختلف اعم از منافقان و گروهک‌های ضد انقلاب به ساقط شدن این نظام دل ببندد در حالی که انقلاب اسلامی ایران هرگز با اندیشه ناسالم آنها راه انحراف و زوال را طی نخواهد کرد.
وی یکی دیگر از ویژگی‌های کارگزاران نظام اسلامی را داشتن روحیه ساده‌زیستی و بی‌پروایی در پیگیری مطالبات حقیقی مردم اعلام کرد و بیان داشت: مدیر لایق نظام اسلامی باید در کنار داشتن اخلاق خوب و ساده‌زیستی، گستاخ و بی‌پروا مطالبات واقعی مردم را پیگیری کند و تا زمانی که به نتیجه نرسیده از پای ننشیند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم فرماندار شهرستان بیله‌سوار نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس این ایام را ایام یادآوری رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: جنگ هشت ساله ما میدانی وسیع برای تمام امت‌های اسلامی است تا طرح‌ها و الهامات خود را از آن دریافت کنند.
رسول زیبا‌نژاد تصریح کرد: ما امروز در مدیریت خود تمام داشته‌ها و ارزشمندی‌های خود را از خون شهدا و ایثارگران داریم و باید قدر آنها را دانسته و خود را خادم خانواده شهدا و ایثارگران بدانیم.
وی خاطرنشان کرد: در دوران مسئولیت خود سعی می‌کنم تا با ساده‌زیستی، دوری از رفتارهای کاذب و غرور آور در اداره مسئولیت و ادای تکلیف سربازی کوچک برای نظام و ولایت فقیه باشم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات فرماندار سابق بیله‌سوار نورعلی فصیحی، رسول زیبانژاد به عنوان فرماندار جدید شهرستان بیله‌سوار معرفی شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول