اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی؛

فرماندار کهگیلویه مدیرکل حراست تعزیرات حکومتی کشور شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی فرمانداری کهگیلویه گفت: طی حکمی از سوی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، فرماندار کهگیلویه مدیرکل حراست تعزیرات حکومتی کشور شد.

فرماندار کهگیلویه مدیرکل حراست تعزیرات حکومتی کشور شد
سید محمود داربام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: نصرت‌الله انصاری فرماندار سابق این شهرستان از خدوم‌ترین مدیران ارشد در استان کهگیلویه و بویراحمد بود که تا سال‌های متمادی خدمات ارزنده وی در این شهرستان فراموش نخواهد شد.
داربام گفت: در چند سال اخیر پیشنهادات فراوانی به این مدیر ارزشی برای بر عهده گرفتن سکان مسئولیت‌های مختلف در این استان شد که وی برای خدمت بیشتر به مردم این شهرستان هیچ‌کدام از پیشنهادات را نپذیرفت.
مسئول روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه مهم‌ترین وجه موفقیت این مدیر را مردم‌داری و با مردم بودن دانست و افزود: امروزه در این شهرستان کمتر شخصی وجود دارد که معتقد به سجایای اخلاقی این مدیر اخلاق‌گرا نباشد که این خصلت نیکو و حسنه می‌تواند چراغ راهی برای موفقیت مدیران جوان در نظام جمهوری اسلامی و در شهرستان کهگیلویه و این استان قرار گیرد.
داربام از توجه بیش از اندازه نصرت‌الله انصاری به مقوله اطلاع‌رسانی اشاره کرد و بیان داشت: اصحاب رسانه و مطبوعات این استان به یقین از این انتصاب نگران و ناراحت خواهند بود چرا که رسانه‌ای‌ترین مدیر این استان از این پس در سنگری دیگر و در مرکز کشور مشغول به خدمت خواهد شد.
این مسئول افزود: تاکنون جانشین انصاری از سوی مسئولان استان تعیین نشده و بی‌شک با انتخاب فرماندار جدید همه پرسنل فرمانداری و اصحاب رسانه آمادگی همکاری کامل و لازم را خواهند داشت.
نصرت‌الله انصاری تا پیش از این به مدت سه سال سکاندار فرمانداری شهرستان کهگیلویه بود.
دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تقدیر از عملکرد خوب و ارزنده این مدیر ارزشی و ولایی برای ایشان در سنگر خدمتگزاری جدید آرزوی توفیق و سعادت دارد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول