اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

پلیس در برقراری امنیت منافع مردم را مقدم می‌داند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: پلیس در برقراری امنیت جامعه تامین منافع مردم را مقدم بر تمام منافع دیگر می‌داند.

پلیس در برقراری امنیت منافع مردم را مقدم می‌داند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر پارس‌آباد اظهار داشت: پلیس همیشه توانسته است در یک تعامل سازنده با اقشار مختلف مردم تامین کننده امنیت و آرامش در جامعه باشد و در این زمینه همچنان حریم‌دار این اصل است.
وی با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی در مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مجرمان و مزاحمان خاطرنشان کرد: ترس و واهمه‌ای که از برخورد سخت و سنگین پلیس دامن مجرمان را گرفته است امروز بیش از هر زمان دیگر بروز و ظهور کرده به طوری که حتی دشمنان این نظام نیز نمی‌توانند قاچاقچیان را به طمع قاچاق موادمخدر، اسلحه و ... وادار کنند.
امام جمعه پارس‌آباد اضافه کرد: در راهبرد جامعه‌محور پلیس اساسی‌ترین عامل در تولید امنیت خواست و مشارکت مردم است به طوری که پلیس با اهمیت دادن به موضوع برقراری امنیت پایدار در یک فرآیند صحیح تلاش می‌کند رسالت خطیر خود را نیز انجام دهد.
علوی در ادامه سخنان خود دهه کرامت را گرامیداشت و ادامه داد: وجود مقدس امام رضا(ع) در سرزمین ایران همیشه و همراه با برکت، رحمت و مغفرت الهی بوده به طوری که مردم ما همیشه مشهد را پناهگاه رفع نیازمندی‌ها، حاجات و قبله‌گاه حوائج خود می‌دانند.
وی به وجود بارگاه مقدس امامان و فرزندان و نوادگان ائمه اطهار در سرزمین ایران اشاره و خاطرنشان کرد: امروز شهرهای مختلف ایران تجلی‌گاه کرامت ائمه اطهار داشت و این سرزمین از دیرباز مهد عشق و دلباختگی به ساحت ائمه اطهار بوده است.
امام جمعه پارس‌آباد برگزاری باشکوه جشن دهه کرامت را در این شهرستان خواستار شد و از مسلمانان خواست؛ در این دهه باشکوه بسیاری از اندیشه‌ها و سیره پاک ائمه را تبلیغ و ترویج کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول