اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت خراسان جنوبی خبر داد:

اعزام هیئت‌های تجاری خراسان جنوبی به کشورهای همسایه

خبرگزاری فارس: معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از اعزام سه هیئت تجاری به کشورهای منطقه خبر داد.

اعزام هیئت‌های تجاری خراسان جنوبی به کشورهای همسایه
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن، تجارت خراسان جنوبی، مهدی ماهگلی با بیان اینکه سه هیئت تجاری منطقه با هدف صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای افغانستان، پاکستان و تاجیکستان اعزام می‌شود، افزود: دومین هیئت تجاری استان برای سفر به تاجیکستان در حال پذیرش و ثبت نام است.
وی هدف از این سفرها را صدور توانمندی‌های خراسان جنوبی به این کشور، بازاریابی و معرفی کالاهای صادراتی منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: علاوه بر نشست با سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشورها و رایزن بازرگانی، از واحدهای تولیدی و صنعتی این کشورها در این سفرها بازدید به عمل می‌آید.
معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: همچنین برقراری، تبادل و بازاریابی برای کالاهای تولیدی استان نیز در این سفرها پیگیری می‌شود.
وی تصریح کرد: محوریت این سفرها ارائه خدمات فنی و مهندسی استان با توجه به توانمندی‌های خاص آن در زمینه‌های راه، ساختمان، برق و مخابرات است و همه شرکت‌های فعال در این مسائل قادر به ثبت نام هستند.
ماهگلی ادامه داد: پذیرش هیئت افغانی، مشابه سال قبل نیز در دستور کار دارد که حدود 40 تاجر افغانی از استان‌های کابل، فراه و قندهار در خراسان جنوبی برای تعاملات تجاری و اقتصادی حضور می‌یابند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول