اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت بین‌المللی بیزارس:

رابطه تجاری با ایران مقدم بر اتحادیه اروپاست

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت بین‌المللی بیزارس گفت: تجار ترکیه رابطه با ایران را به اتحادیه اروپا ترجیح می‌دهند و حاضر به از دست دادن بازار ایران نیستند.

رابطه تجاری با ایران مقدم بر اتحادیه اروپاست
خسرو انور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس از تبریز به استانبول اهمیت تجارت با ایران را برای فعالان اقتصادی ترکیه مورد تاکید قرار داد.
وی با اشاره به حجم قاچاق کالا و پوشاک ترکیه به ایران اظهار داشت: در حال حاضر قاچاقچیان اصلی‌ترین برنده این رابطه هستند و ثروت‌های میلیاردی از این راه کسب می‌کنند.
انور ادامه داد: دولت ایران در حالی به واسطه سیاست‌های نادرست گمرکی خود را از درآمد گمرک محروم می‌کند که تجار ترکیه نیز خواستار رفع این موانع هستند.
رئیس شرکت بین‌المللی بیزارس گفت: تجار ترکیه رابطه با ایران را به اتحادیه اروپا ترجیح می‌دهند و حاضر به از دست دادن بازار ایران نیستند.
وی تاکید کرد: باید مشکلات گمرکی رفع شود تا شاهد روان‌تر شدن مبادلات و ایجاد امنیت بیشتر برای تجار دو طرف باشیم چرا که همه ساله بخشی از سرمایه تجار دو طرف در روند قاچاق از بین رفته یا ضبط می‌شود.
رئیس شرکت بین‌المللی بیزارس گفت: مردم ایران ملتی خوش پوش و خوش سلیقه در امر پوشاک بوده و تجار ترکیه نیز این مسئله را به خوبی درک می‌کنند.
 انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول