اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس خواستار شد:

بازنگری در ضوابط اجرایی سیستم بانکی

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی خواستار بازنگری در ضوابط اجرایی، قوانین و نظارت‌ها در سیستم بانکی کشور شد.

بازنگری در ضوابط اجرایی سیستم بانکی
محمدمهدی مفتح در حاشیه سفر خود به گیلان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اختلاس‌های اخیر اظهار داشت: این امر نشان می‌دهد فضاها و رخنه‌هایی در سیستم بانکی وجود دارد که موجب تخلف می‌شود.
وی خواستار بازنگری در ضوابط اجرایی، قوانین و نظارت‌ها در سیستم بانکی کشور شد و افزود: مسئولان ذی‌ربط مانند مجلس، دولت و بانک مرکزی باید با همدیگر تلاش کنند تا امکان چنین تخلف‌هایی به صفر برسد.
مفتح سیستم بانکی کشور را بالنده و روبه رشد خواند و تصریح کرد: بخش خصوصی با اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی باید در حوزه بانکی فعال شود.
نماینده مردم رزن در مجلس به اقدام‌های خوبی که در خصوصی‌سازی بانک‌ها صورت گرفته است، اشاره کرد و گفت: سیستم نظارتی مناسب باید به موازات این اقدام‌ها در سیستم بانکی کشور انجام شود.
وی با تاکید بر اجرای سیستم نظارتی مناسب در سیستم بانکی کشور، بیان داشت: این نظارت‌ها باید به گونه‌ای باشد که وقفه‌ای در سیستم بانکی ایجاد نشود.
مفتح نظارت خوب و مناسب را موجب به صفر رسیدن تخلف‌ها در سیستم بانکی کشور عنوان کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول