اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساکتین، جریان‌‌های انحرافی و فتنه جایی در جبهه پایداری ندارند

زارعی: وحدت حول محور رهبری استراتژی اصولگرایان است

خبرگزاری فارس: مسئول امور استان‌های جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: اصولگراها و جریان‌های وابسته به آنها با مورد توجه قرار دادن تدابیر رهبر معظم انقلاب در راستای وحدت گام بر می‌دارند.

زارعی: وحدت حول محور رهبری استراتژی اصولگرایان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، با تشکیل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در استان فارس، کامران باقری لنکرانی هدایت این جبهه را بر عهده گرفت.
در همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان فارس که‌ در شیراز برگزار شد، مسئول امور استان‌های جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پاسخ به سئوال شرکت کنندگان اظهار داشت: افرادی که در جریان‌های فتنه و انحرافی شفاف صحبت نکرده، سکوت کرده و یا دو پهلو حرف زدند در مرکز جریان جبهه اصولگرایی جایگاهی ندارند.
علی اصغر زارعی افزود: استراتژی امروز اصولگرایان برای انتخابات جدید وحدت است و امیدواریم با مذاکرات و برگزاری جلسه‌های متعدد به این مهم دست یابیم.
زارعی بیان کرد: امروز برخی‌ها با گفته‌های خود به دنبال تخریب هستند و نمی‌خواهند بین اصولگرایان وحدت ایجاد شود اما باید بدانند که اصولگراها و جریان‌های وابسته به آنها با مورد توجه قرار دادن تدابیر رهبر معظم انقلاب در راستای آن قدم بر می‌دارند.
وی ادامه داد: لیست دادن جبهه پایداری انقلاب اسلامی بستگی به شرایط رهبری دارد و ما همان‌گونه که ایشان توصیه‌های خود را بیان کنند لیست ارائه می‌دهیم.
نماینده مردم تهران تصریح کرد: در انتخابات پیش رو نباید چالش امنیتی ایجاد کنیم و برخی آقایان نیز می‌گویند کمیسیون امنیت ملی انتخابات ایجاد کنیم که ما اعتقاد داریم این افراد مانند انتخابات ریاست جمهوری دور دهم به دنبال منافع خود هستند و نیازی به این کمیسیون نیست.
وی همچنین در پاسخ به اینکه جبهه پایداری به چه صورت اهداف خود را دنبال می‌کند،افزود: عده‌ای با صحبت‌های خود و مصاحبه‌های دروغین و بدون اطلاع دنبال این هستند که فضا را تخریب کرده و تهمت بزنند اما بدانند ما کمتر حرف می‌زنیم و تنها به دنبال اهداف خود هستیم.
نماینده مردم تهران همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به برخی اظهارنظرها در مورد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در این شرایط رفتن به سمت انتخابات یازدهم ریاست جمهوری حرکتی بسیار عجولانه است.
زارعی تصریح کرد: اعتقاد داریم مجلس آینده باید یک مجلس درست و اصولگرا باشد و کسانی باید در انتخابات ریاست جمهوری سرمنشا قرار گیرند که وضعیت آنان در مقابل فتنه مشخص است.
 وی گفت: در صحنه سیاسی برخی نمی‌خواهند نمره‌های تجدیدی خود در مقابل ده‌ها 20 گرفتن را قبول کنند و به هر حال این افراد باید این را نیز مورد توجه داشته باشند که نمره تجدیدی نیز آورده‌اند و نمی‌شود این را پاک کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول