اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر شورای نگهبان استان بوشهر مطرح کرد:

وجود ردپای فتنه‌گران و جریان انحرافی در اختلاس 3 هزار میلیاردی

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر شورای نگهبان استان بوشهر گفت: در جریان اختلاس 3 هزار میلیاردی ردپایی از فتنه‌گران و جریان انحرافی وجود دارد.

وجود ردپای فتنه‌گران و جریان انحرافی در اختلاس 3 هزار میلیاردی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، خلیل رضایی عصر امروز در جلسه توجیهی طرح تربیتی شجره طیبه صالحین که با حضور فرماندهان و مسئولین فرهنگی اجتماعی پایگاه های مقاومت بسیج سپاه دشتی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) خمینی آباد خورموج اظهارداشت: حضرت امام (ره) فرمودند جنگ نعمت بود و جایی دیگر می‌فرمایند ما از 8 سال دفاع مقدس نادم و پشیمان نیستیم.
مسئول دفتر شورای نگهبان استان بوشهر با اشاره به اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس تکلیف مدار بودیم، افزود:  انسان وقتی به تکلیف عمل می‌کند نباید پشیمان شود و ما در دوران دفاع مقدس از دین و  آب و خاکمان دفاع  وبراساس وظیفه عمل کردیم یک لحظه هم نادم دشمن نیستیم.
وی با اشاره به مسائل سیاسی در کشور ادامه داد: دشمن خارجی نمی‌تواند لطمه‌ای به این نظام وارد کند و از بدو پیروزی انقلاب تاکنون توانسته یک سری ترفندهایی را پیاده کند ولی در هیچ کدام یک از طرح‌ها و ترفندها موفق نبود.
رضایی گفت: چون خداوند، امام زمان و خون شهدا حافظ این انقلاب هستند دشمن نتوانسته است به خواسته‌های خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یابد.
وی یکی دیگر از دلائل عدم رسیدن دشمن به خواسته‌های خود در این نظام را فراهم نشدن بستر داخلی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان داخلی نتوانسته‌اند عقبه مردمی داشته باشند و از جهتی نتوانستند مردم را با خود همراه کنند تا به این نظام الهی ضربه وارد شود.
مسئول دفتر شورای نگهبان استان بوشهر یادآورشد: تا زمانی که مردم و نیروهای ارزشی، بسیجی، وفادار به نظام و حزب الله در صحنه باشند هر طرح و توطئه‌ای که دشمنان داشته باشند توطئه آن‌ها نقشه بر آب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته بعضی از دشمنان داخلی با هدایت‌های دشمنان خارجی جسور شده‌اند و هر چند گاه دست به توطئه‌های می‌زنند، تصریح کرد: این‌ها ره به جایی نخواهند برد همانطور که در فتنه 88 نتوانستند.
رضایی با اشاره به اینکه درآینده نیز فتنه‌های در پیش داریم، افزود: جریان انحرافی در حال تحرکات و برنامه ریزی برای فعالیت‌های جدیدی هستند.
وی گفت:  در جریان اختلاس 3 هزار میلیاردی رد پاهایی از فتنه‌گران و جریان انحرافی در آن وجود دارد و همین افراد در فولاد خوزستان نقش داشته‌اند و از این رانت استفاده کرده‌اند و حتی مزایده 50.5  آن از آن شرکت بدون تشریفات قانونی انجام شده است.
رضایی تصریح کرد: همه این‌ها توطئه است و باید با هوشیاری توطئه‌های دشمنان را رصد کنیم و فرماندهان به ویژه مسئولان فرهنگی در این زمینه باید ایفای نقش کنند.
وی الگوبرداری از فتنه سال 88 را یکی دیگر از ترفندهای فتنه‌گران و جریان انحرافی دانست و گفت: جریان انحرافی دنبال هم افزایی هستند و می‌خواهند کاری کنند که افرادی که در فتنه 88 سهیم بوده‌اند آن‌ها را جذب کنند.
رضایی خاطر نشان کرد: جریان انحرافی چه در فتنه سال 88 و چه بعد از آن در هیچ یک از روزنامه‌ها، سایت‌ها، مجلات و نشریات اظهار نظری نکرده‌اند.
وی گفت: حضرت امام خامنه‌ای یکه و تنها وارد میدان شد و بحث بصیرت افزایی، توطئه‌هایی که فتنه گران داشتند که حد‌اقل آن براندازی نظام بود را مطرح کردند.
مراد زارع افزود: در طول جنگ 281 هزار و 680 نفر از نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند و بیش از 72 هزار نفر به اسارت در آمدند.
زارع یادآورشد: در هشت سال دفاع مقدس 371 فروند هواپیما و تانک و نفر بر و 532 قبضه توپ بیش از 5 هزار و 150 دستگاه خودرو نظامی دشمن منهدم شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول