اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان مطرح کرد:

بی‏رغبتی برخی مسئولان ملی در اجرای مصوبات سفر‌

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: متاسفانه در سال‏های اخیر برخی از مسئولان ملی رغبتی به اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری ندارند.

بی‏رغبتی برخی مسئولان ملی در اجرای مصوبات سفر‌
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‏ریزی و توسعه استان سمنان که در سالن یادگار امام استانداری و با حضور مدیران دستگاه‏های اجرایی این استان برگزار شد، با اشاره به لزوم دریافت مجوزهای لازم برای طرح‏های سمنان اظهار داشت:  جدول زمان‏بندی که در معاونت برنامه‏ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برای دستگاه‏های اجرایی تدوین شده، در روزهای گذشته طی نامه‏ای به دستگاه‏های استان سمنان ابلاغ شده است.
وی اضافه کرد: بر این اساس، دستگاه‏های اجرایی از 23 مهر تا 18 آبان در بخش‏های مختلف فرصت دارند تا مجوزهای لازم را برای اجرای طرح‏ها در استان سمنان دریافت کنند.
استاندار سمنان افزود: همه مدارک مصوبات و پروژه‏های استان سمنان باید هم‏زمان با دستگاه‏های ملی ارسال شود و در نشست مربوطه مورد دفاع قرار گیرد و استانداران ملزم به دفاع از طرح‏های استانی شده‏اند.
رهی گفت: متاسفانه در سال‏های اخیر برخی از مسئولان ملی رغبتی به اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری ندارند و به علت کمبود اعتبار به طور مستمر در این زمینه بهانه می‏آورند که طرح‏ها مجوز کمیسیون ماده 32 قانون برنامه چهارم توسعه یا کمیسیون ماده 215 قانون برنامه پنجم را ندارند و در این زمینه مانع برای اجرای طرح وجود دارد.
وی تصریح کرد: این بهترین بهانه برای دستگاه‏های ملی است تا طرح‏ها را اجرا نکنند اما استانداران موظف شده‏اند تا در این زمینه مراقبت‏های لازم را داشته باشند و به کمک مدیران کل دستگاه‏های اجرایی استانی، مدارک لازم را تحویل دهند و از آن دفاع کنند و در جریان کم و کیف اجرای طرح‏ها قرار گیرند.
رهی تصریح کرد: همه دستگاه‏های اجرایی ملزم هستند تا 20 مهر ماه به ابلاغ ارایه شده از سوی استانداری سمنان پاسخ دهند.
وی بیان داشت: اگر طرحی مجوز ماده 32 را دریافت کرده است که مشکلی ندارد و می‏تواند کارش را پیش ببرد و اگر طرح تاکنون اجرایی نشده است، با همان مجوز کارها انجام می‏شود ولی آن دسته از طرح‏هایی که تاکنون موفق نشده‏اند مجوز کمیسیون ماده 32 را دریافت کنند، در بخش‏های استانی و ملی باید مجوز کمیسیون ماده 215 را بگیرند.
استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه این جلسه به منظور اتمام حجت با مدیران برگزار شده است تا مدارک را تا موعد مقرر آماده کنند، بیان داشت: شخص استاندار پیگیر موضوع است چرا که این مجوزها برگ برنده‏ای بوده و اگر در اختیار استان نباشد، نمی‏توان اعتبارات استانی را هزینه کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول