اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله محمدی‌گیلانی:

گیلان مهد بزرگان در علوم اسلامی است

خبرگزاری فارس: آیت‌الله محمدی‌گیلانی گفت: خطه گیلان همواره مهد پرورش بزرگانی در علوم و فنون مختلف اسلامی بوده که نقش زیادی در حفظ آثار نبوت، رسالت و هدایت مردم داشته‌اند و مرحوم آیت‌الله‌العظمی بهجت در قرن حاضر نمونه‌ای از آن بزرگان هستند.

گیلان مهد بزرگان در علوم اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پیام آیت‌الله محمد محمدی‌گیلانی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ایشان در مجتمع زیباکنار این شهر توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی نیری، معاون اول قضایی دیوان عالی کشور قرائت شد.
در پیام آیت‌الله محمدی‌گیلانی پس از سلام و درود و صلوات ذکر شده است: اینجانب سلام و ارادت خالصانه خود را به شما و خدمتگزاران حاضر در جلسه تقدیم می‌دارم و همواره خود را طلبه‌ای می‌دانم که در خدمت اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف و نجیب گیلان خواهم بود.
در بخش دیگری از پیام آیت‌الله محمدی‌گیلانی آمده است: خطه گیلان همواره مهد پرورش بزرگانی در علوم و فنون مختلف اسلامی بوده که نقش زیادی در حفظ آثار نبوت و رسالت و هدایت مردم داشته‌اند که مرحوم آیت‌الله العظمی بهجت در قرن حاضر نمونه‌ای از آن بزرگان هستند.
آیت‌الله محمدی‌گیلانی در ادامه پیام خود آورده است: چهره مهربان و خدوم امام جمعه فقید رشت آیت‌الله احسان‌بخش که تمام عمر خود را در صحنه‌های مختلف تبلیغ و ارشاد و جهاد فی‌سبیل‌الله گذرانده‌اند نیز از ذهن مردم استان بیرون نرفته است.
در ادامه پیام ذکر شده است: حضرت آیت‌الله قربانی چهره درخشان دیگری از استان هستند که همواره چون سربازی فداکار برای امام زمان (عج) و خدمتگزاری برای نظام جمهوری اسلامی بوده و در راه خدمت به مردم شریف از هیچ کوششی دریغ نداشته‌اند.
وی در پیام خود ضمن عذرخواهی از مردم گیلان به دلیل حضور نیافتن در مراسم بزرگداشت خود، عنوان داشت: از اینکه به دلیل وضعیت جسمی نتوانسته‌ام حضورا در خدمت آقایان بوده و دست‌بوس آنها باشم عذرخواهی می‌کنم.
آیت‌الله محمدی گیلانی در پیام خود از تمام حاضران و دست‌اندرکاران این مراسم تشکر و قدردانی کرد.
همچنین در این مراسم پیام سید‌محمد حسینی، وزیر ارشاد نیز توسط منصور ایمانی مدیر کل ارشاد گیلان قرائت شد که در بخشی از این پیام آمده است: حضرت آیت‌الله محمدی گیلانی عدل را به نمایش گذاشت و آنچه داشت بی‌خوف و هراس در طبق اخلاص گذاشت و آنچه کاشت، پیام و آنچه برداشت، نیک نامه‌ای است و زندگینامه جنابش برای جمع آشنا است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول