اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

نمایشگاه کریمه اهل بیت(س) افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه و جشنواره کریمه اهل بیت(س) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

نمایشگاه کریمه اهل بیت(س) افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ پیش ‌از ظهر امروز جشنواره و نمایشگاه کریمه اهل بیت(س) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار قم و خراسان رضوی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.
سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت جشن‌های دهه کرامت گفت: در ایام جشن‌های مختلفی در تکایا، مساجد و مکان‌های مختلف برگزار می‌شود.
وی با به اشاره استقبال بی‌نظیر از جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: بیش از 103 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
محمدحسین موسی‌پور، استاندار قم در این مراسم حضرت معصومه(س) در دوران امام هشتم را تداعی ولایت دانست و افزود: آن بانوی بزرگوار درس ولایت‌مداری اقتدا را برای ما به یادگار گذاشته است.
حجت‌الاسلام اکبر حسینی‌نژاد، نائب التولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) ضمن تبریک دهه کرامت به تبیین برنامه‌های این دهه پرداخت و عیادت از بیماران، برگزاری مسابقات کتابخوانی، وبلاگ‌نویسی و جشن‌های دهه کرامت را از برنامه‌های این ایام ذکر کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول