اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مسئول برنامه‌های جنبی نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز؛

برنامه‌های جنبی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز اعلام شد

خبرگزاری فارس: مسئول برنامه‌های جنبی نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز گفت: همزمان با این رویداد بزرگ فرهنگی، ده‌ها برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی به صورت جنبی و فوق برنامه اجرا می‌شود.

برنامه‌های جنبی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، علی محرمی راه اندازی غرفه پاسخگویی به شبهات دینی، مسابقه کتبی با موضوع نماز، غرفه «قرآن بخوانید جایزه بگیرید» ویژه کودکان، ختم قرآن کریم و میز تصحیح قرائت قرآن مجید را از جمله فعالیت‌های دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز برشمرد.
وی افزود: برگزاری کارگاه نقاشی و خوشنویسی، پخش فیلم و انیمیشن کودکان، کارگاه آموزش خوشنویسی با خودکار، ایستگاه کاریکاتور، نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس، نمایشگاه عکس نماز و نیایش، ایستگاه نقاشی با موضوع عفاف و حجاب، نمایشگاه عکس طبیعت و تبریز قدیم از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.
محرمی برگزاری نشست‌های مختلف ادبی، فرهنگی، عقیدتی و مذهبی از جمله دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب تبریز خواهد بود.
وی افزود: سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه با موضوعات فرهنگ مطالعه، کارکردهای کتاب در عصر حاضر، شرایط و آشنایی قبل از ازدواج، اصول صحیح همسریابی، پاسخ به شبهات وهابیت، ولایت و بصیرت، حقوق زن در اسلام، راهکارهای لازم برای تحقق اهداف کشورهای اسلامی در موج بیداری اسلام، جنگ نرم و سهم استان در شعر و ادبیات دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های جنبی نمایشگاه خواهد بود.
نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با حضور یک هزار ناشر از سراسر کشور با 100  هزار عنوان کتاب از ششم تا دوازدهم مهر ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در حال برگزاری است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول