اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی شهرداری کرج خبر داد:

برپایی نمایشگاه مانتوهای اسلامی ایرانی در کرج

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج از برگزاری نمایشگاه مدل مانتوهای اسلامی ایرانی در محل پارک بانوان کرج خبر داد.

برپایی نمایشگاه مانتوهای اسلامی ایرانی در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این شهرستان، افشین سخایی با اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه مطابق برنامه‌ریزی‌، هفدهم مهر ماه امسال از ساعت 16 تا 18 در پارک بانوان پذیرای دختران و بانوان کرجی است.
وی با اشاره به مدت برگزاری این نمایشگاه،‌ گفت: این نمایشگاه با هدف نشان دادن جایگاه ویژه و ارزشمند فرهنگ ایرانی در اقوام مختلف برپا می‌شود.
سخایی‌ افزود: نمایشگاه مدل مانتوهای اسلامی ایرانی با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج و شرکت آفرینش هما برگزار می‌شود.
وی ایجاد هماهنگی در نوع پوشش با شاخص‌های دینی و ایرانی را عامل مناسبی در جلوگیری از پوشش‌های نامناسب دانست و عنوان کرد: بهره‌گیری و الگوبرداری از پوشش‌های اسلامی در واقع صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف است.
این مسئول با تأکید بر اشاعه فرهنگ پوشش اسلامی، ترویج لباس‌های غیراسلامی را عامل سست کردن بنیان و ریشه فرهنگ دینی و ملی دانست و تصریح کرد: اشاعه فرهنگ پوشش اسلامی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.
مدیر روابط عمومی حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج فرآیند انتقال حجاب و پوشش اسلامی به عنوان یک فرهنگ اصیل به نسل جدید را مهم و ضروری دانست و بر تدوین برنامه‌هایی در این باره از سوی متولیان ذی‌ربط تاکید کرد.
سخایی با بیان اینکه رعایت پوشش اسلامی یک ارزش اجتماعی و تکلیف دینی است، خاطرنشان کرد: این ارزش مهم باید با بهره‌گیری از بهترین روش‌ها به نسل جدید ارائه شود تا تأثیر و بازخوردی مناسب و مطلوب داشته باشد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول