اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بانک‌ها هیچگونه پرداختی برای بنگاه‌های زودبازده انجام نمی‌دهند‌

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد‌ گفت: متاسفانه بانک‌های عامل در خصوص بنگاه‌های اقتصادی زودبازده هیچگونه پرداختی انجام نمی‌دهند.

بانک‌ها هیچگونه پرداختی برای بنگاه‌های زودبازده انجام نمی‌دهند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد صبح امروز در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری این استان از حضور ‌نیافتن مدیران کشوری چهار بانک به این استان گله‌مند بود و به شدت اظهار نگرانی کرد.
‌نیکزاد گفت: در راستای رفع مشکل منابع بانکی استان که عملا قفل شده و معضل اشتغال در استان را به چالش کشیده است از مدیران کشوری بانک‌های ملت، تجارت، صادرات و رفاه‌ کارگران خواهش کردیم و آنها را دعوت کردیم به استان ما بیایند اما این عزیزان هیچ اهمیتی ندادند.
‌وی اظهار داشت: بعد از اتکا به عنایات و الطاف الهی و ائمه‌ اطهار(ع) در کنار همت و تلاش سرسختانه مردم عزیز این استان، به شدت نیاز به منابع مالی و تسهیلات بانکی است ولی متاسفانه بانک‌های عامل در خصوص بنگاه‌های اقتصادی زودبازده هیچگونه پرداختی انجام نمی‌دهند.
‌استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیشتر در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این استان به مدیران بانک‌های عامل تاکید کرده بود که باقیمانده اعتبارات طرح‌های بنگاه‌های اقتصادی زودبازده ابلاغی به استان از سال 84 تاکنون انعقاد قرارداد شود.
‌نیکزاد، اعتبار بنگاه‌های اقتصادی زودبازده ابلاغ شده به استان از سال 84 تا پایان 88 را 790 میلیارد تومان برشمرد و گفت: فقط 353 میلیارد تومان آن در بانک‌ها انعقاد قرارداد شده است.
‌رئیس شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مدیران عامل بانک‌ها تاکید مجدد کردیم که با توجه به کمبود منابع بانکی در این استان همه بانک‌ها برای تامین منابع بانکی مابقی اعتبارات ابلاغی به استان که تاکنون جذب نشده را از طریق سرپرستی خود در مرکز پیگیری کنند، اما عملا تاکنون هیچ اقدامی نشده است. 
در این نشست بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اعلام آمادگی کردند اما یادآور شدند که برای بنگاه‌های اقتصادی زودبازده منابع ندارند.
نیکزاد در پاسخ تاکید کرد: با این شرایط به دلیل نبودن منابع و همکاری نکردن بانک‌ها در خصوص بنگاه‌های اقتصادی زودبازده، جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری برای مشاغل خانگی به‌طور جداگانه برگزار شود و جلسه‌ای هم برای بنگاه‌های اقتصادی برگزار نکنیم چون عملا با نه گفتن مدیران بانک‌ها مواجه خواهیم بود و این خود موجب اتلاف وقت مدیران می‌شود.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول