اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد سبزوار خبر داد:

معرفی برگزیدگان نهمین جشنواره شعر رضوی سبزوار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از داوری آثار برگزیدگان بخش اختصاصی نهمین شعر رضوی در این شهرستان خبر داد.

معرفی برگزیدگان نهمین جشنواره شعر رضوی سبزوار
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، مجید عسکری اظهار داشت: پس از داوری و بررسی آثار 45 نفر با 90 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره و در بخش ویژه امام رضا (ع) با موضوعات شخصیت زندگی، حرم، زیارت و کرامات و ... برای معرفی به جشنواره مرحله استانی و چاپ آثار برگزیده در کتاب گزیده اشعار نهمین جشنواره شعر رضوی، اسامی و آثار نفرات برتر به دبیرخانه نهمین جشنواره شعر رضوی استان خراسان رضوی به مشهد مقدس ارسال شد.
دبیر ستاد هماهنگی و اجرایی جشن‌های دهه کرامت شهرستان سبزوار افزود: سمیه اکبری با دو اثر از خراسان تا قم و کرامت، سید مهدی نژادهاشمی با دو اثر آهوی دل و نذر آقا امام هشتم (ع)، معصومه عباسی برگویی با یک اثر از خراسان تا خراسان و سید هادی نژادهاشمی با دو اثر بوی عطر رازیانه و دلی که لک زده به ترتیب نفرات برگزیده اول تا چهارم معرفی به مرحله استانی هستند.
مجید عسکری مهدی صحرایی، خانم فاطمه هواخواه حلاج، سید سعید احمدپور مقدم، علی عسکری را دیگر منتخبان مرحله شهرستانی معرفی کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار تصریح کرد: دیگر آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش آزاد در حال بررسی است و نفرات برگزیده در این بخش متعاقبا اعلام می‌شود و در ایام دهه کرامت از تمام منتخبان در شب شعر رضوی تجلیل می‌شود.
نهمین جشنواره شعر رضوی شهرستان سبزوار به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون هنرمندان و انجمن شعر فروردین سبزوار برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول