اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 4سال؛

مدیرکل بهزیستی خوزستان رئیس هیئت ناشنوایان شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی خوزستان با کسب ۱۷ رای از اعضای مجمع هیئت ناشنوایان استان، به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان معرفی شد.

مدیرکل بهزیستی خوزستان رئیس هیئت ناشنوایان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا صدیق‌راد ظهر امروز در جمع انتخاب رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان استان با حضور رئیس فدراسیون ناشنوایان در محل اداره کل تربیت‌بدنی خوزستان، اظهار داشت: از نظر پراکندگی جمعیت معلولان در استان، ناشنوایان پس از معلولان ذهنی و جسمی، بیشترین آمار معلولان را تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه ۱۲درصد از ۷۰هزار معلول شناسایی شده در استان ناشنوا هستند، افزود: حدود 7 هزار ناشنوا در استان وجود دارد.
صدیق راد بیان کرد: عمده‌ترین مشکل ناشنوایان در عرصه ورزش، نداشتن انگیزه است که باید با فراهم آوردن امکانات مورد نیاز ورزش آنان، و بالا بردن افق دید آن‌ها در عرصه ورزش قهرمانی، این انگیزه را در این قشر جامعه ایجاد کرد.
وی ادامه داد: یکی از وظایف سازمان بهزیستی، توانبخشی در ورزش است که این امر شامل معلولان جسمی و حسی است.
 رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان خوزستان اضافه کرد: برای توسعه رشته‌های ورزشی در این هیئت، باید از دو فرصت مدیریتی توانمند موجود در فدراسیون و سازمان ورزش و جوانان استان استفاده کرد.
صدیق راد گفت: نداشتن مجموعه ورزشی اختصاصی و نیز نداشتن ساختمان اداری از جمله مشکلات این هیئت است.
وی از تدوین تقویم ورزشی سال ۹۱این هیئت خبر داد و افزود: این هیئت بر اساس تقویم تنظیم شده فدراسیون پیش رفته است و در حال حاضر نیز در حال تدوین تقویم ورزشی سال۹۱ است که آن را به فدراسیون ارائه خواهد کرد.
رئیس هیئت ورزشی ناشنوایان خوزستان، برقراری ارتباط موثر با سایر دستگاه‌ها و ادارات و جذب اسپانسر، تشکیل کمیته فرهنگی ورزشی برای هیئت و معرفی سرپرست برای رشته‌های مختلف را از اهم برنامه‌های خود در این سمت عنوان کرد.
غلامرضا صدیق راد با اخذ ۱۷ رای از اعضای حاضر در مجمع انتخاب رئیس هیئت ناشنوایان خوزستان، به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ناشنوایان استان تعیین شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول