اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی خبر داد:

ورود 3 میلیون گردشگر به منطقه آزاد انزلی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد انزلی از ورود سه میلیون گردشگر در تابستان سال امسال به محدوده این منطقه خبر داد.

ورود 3 میلیون گردشگر به منطقه آزاد انزلی
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، علیرضا بهمنی عصر امروز در جلسه سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به رشد گردشگران در این منطقه اظهار داشت: رشد و تنوع خدمات فرهنگی و گردشگری ارائه شده از طرف سازمان منطقه آزاد انزلی در مجموعه طرح ساحلی، گردشگری و فاز تجارت این منطقه در طول دو سال گذشته به همراه توسعه، تجهیز و بهسازی امکانات و تجهیزات که منجر به فراهم کردن محیطی امن و لحظات فرحبخش برای گردشگران  شده نقش به‌سزایی در افزایش بی‌سابقه حضور گردشگران در منطقه آزاد انزلی داشته است.
وی با اشاره به ورود بالغ بر 3 میلیون گردشگر در طول تابستان امسال به محدوده منطقه آزاد انزلی، اظهار داشت: در مدت مشابه سال گذشته میزان گردشگر ورودی به محدوده منطقه آزاد انزلی بالغ بر یک میلیون نفر بود.
رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی درباره دلایل افزایش ورود گردشگر به منطقه متبوع خود اذعان داشت: منطقه آزاد انزلی علاوه بر ظرفیت‌های قانونی متعدد در حوزه گردشگری و قرار گرفتن در گیلان به عنوان قطب گردشگری کشور، از ظرفیت‌هایی مانند جنگل‌های فتاتو به مساحت 300 هکتار، مجاورت تالاب بین‌المللی انزلی و سواحل زیبای دریای خزر برخوردار است.
 بهمنی، راه‌اندازی، اجرا و مدیریت سه طرح شنای آقایان و بانوان در نوار ساحلی منطقه با فعالیت 25 ناجی غریق زن و مرد در مساحتی بالغ بر 43 هزارمترمربع، بازسازی و نوسازی بالغ بر 100 آلاچیق چوبی و بتنی محدوده طرح ساحلی را از جمله خدمات منطقه آزاد انزلی عنوان کرد.
وی افزود: توزیع بروشور و نقشه راهنمای گردشگری منطقه آزاد انزلی و گیلان؛ بهسازی دو پارک بازی و پارک بادی کودکان؛ اضافه کردن دو مجموعه سرویس بهداشتی  به پنج مجموعه سرویس بهداشتی موجود در محدوده طرح ساحلی منطقه، بازسازی مبلمان شهری و ادوات ورزشی محدوده فاز تجارت و طرح ساحلی منطقه آزاد انزلی از جمله دیگر خدمات ارائه شده از طرف این سازمان در ایام تابستان امسال بوده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول