اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات جم خبر داد:

ساخت و تجهیز 20 خانه عالم در جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از ساخت و تجهیز 20 خانه عالم در جم خبر داد.

ساخت و تجهیز 20 خانه عالم در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات در نشست مسئولان تبلیغات اسلامی جم اظهار داشت: گسترش و ترویج تعالیم اصیل اسلامی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت‌های سازمان تبلیغات است و در جم در چند سال اخیر تلاش گسترده‌ای در این راستا انجام گرفته است.
وی افزود: ساخت و تجهیز اماکن مذهبی و دینی و تجهیز هیئت‌ها و مساجد و حسینیه‌ها در این شهرستان با کیفیت مطلوبی در حال انجام است و امیدوار هستیم به نتایج مطلوبی نیز برسیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از ساخت و تجهیز 20 خانه عالم در جم خبر داد و خاطرنشان کرد: با حمایت مسئولین 20 خانه عالم در سطح شهرستان جم احداث می‌کنیم.
سادات تصریح کرد: ساخت خانه عالم در سطح شهرستان از اولویت‌های کاری این سازمان است که البته این مهم منوط به حمایت ویژه مسئولین شهرستان است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم اضافه کرد: حضور روحانی در روستاها و تبلیغ چهره به چهره بسیار موثرتر از توزیع کتاب و سی‌دی و تاثیر‌گذارتر از سایر روش‌های تبلیغی است.
 سادات کمبود خانه عالم را یکی از مشکلات مردم در عدم دعوت مبلغ در مناسبت‌های سال عنوان کرد و ساخت خانه عالم را یکی از راه‌های حل این مشکل اساسی دانست.
وی از در دست ساخت بودن 6 خانه عالم جدید در سطح شهرستان خبر داد و واگذاری کار به خود مردم را از ویژگی‌های این طرح بزرگ ذکر کرد.
معاون تبلیغات اسلامی جم نیز از اهداء رحل قرآن به خانه‌های قرآن روستایی در جم خبر داد و افزود: به همت دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم 30 عدد رحل قرآن به هر کدام از خانه‌های قرآن روستایی اهدا شد.
مهدی رحمانی اضافه کرد: به منظور تشویق خانه‌های قرآن روستایی به اجرای برنامه‌های قرآنی و بهبود روند آموزش قرآن به خانه‌های روستایی شهرستان تعداد 30 رحل قرآن اهدا شد تا در کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های قرآنی مورد استفاده قرار گیرد. 
وی تعداد خانه‌های قرآنی روستاهای جم را 12 باب عنوان کرد و از فعالیت یک موسسه قرآنی در جم خبر داد.
رحمانی گفت: برای گسترش فرهنگ اصیل دینی در جامعه باید از تمام ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره بگیریم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول