اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

کیفیت خدمات به زائران استان فارس ارتقا یابد

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: فارس سهم مناسبی از درصد ثبت نام و اعزام زائران به حج و عتبات عالیات را به خود اختصاص داده است و بر همین اساس باید تلاش شود کیفیت ارائه خدمات به زائران این استان به صورت هر چه مناسب‌تر انجام شود.

کیفیت خدمات به زائران استان فارس ارتقا یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری استان فارس، علی لیالی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان حج و زیارت کشور در دیدار با حسین صادق عابدین استاندار فارس به بررسی وضعیت اعزام زائران حج  و عتبات عالیات از استان فارس پرداخت.
در دیدار معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان حج و زیارت با استاندار فارس که با حضور سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری و  مدیر حج و زیارت استان فارس، برگزار شد وضعیت اعزام زائران حج و زائران عتبات عالیات از استان فارس، مورد بررسی قرار گرفت.
در این دیدار همچنین موضوع ارتقای ساختار اداری و تامین فضاهای مورد نیاز در فعالیت‌های حج و زیارت فارس مورد بحث بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
استاندار فارس در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند سازمان حج و زیارت در اعزام زائران، اظهار داشت: مجموعه مدیریتی استان فارس برای افزایش کمیت و کیفیت خدمات‌دهی به زائران حج و عتبات عالیات آماده همکاری لازم است.
صادق عابدین تصریح کرد: استان فارس سهم مناسبی از درصد ثبت نام و اعزام زائران به حج و عتبات عالیات را به خود اختصاص داده است و بر همین اساس باید تلاش شود کیفیت ارائه خدمات به زائران استان فارس به صورت هر چه مناسب‌تر انجام شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول