اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری آموزش و پرورش؛

جشن عاطفه‌ها در 200 مدرسه سیرجان برپا شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیرجان گفت: بیش از 200 واحد آموزشی با همکاری اداره آموزش و پرورش سیرجان امروز جشن ‌عاطفه‌ها را برگزار کردند.

جشن عاطفه‌ها در 200 مدرسه سیرجان برپا شد
حسن خضری امروز در حاشیه جشن عاطفه‌ها در مدارس سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: بیش از 200 واحد آموزشی با همکاری اداره آموزش و پرورش سیرجان امروز جشن ‌عاطفه‌ها را برگزار کردند.
خضری بیان داشت: مشارکت دانش‌آموزان در مراسم جشن عاطفه‌ها بسیار خوب و گسترده بود و دانش‌آموزان با حضور در پای صندوق‌های جمع‌‌آوری کمک در این مشارکت ملی و میهنی شرکت کردند.
وی افزود: فردا نیز در سطح شهرستان سیرجان با مشارکت گسترده مردم و استقرار هفت پایگاه ثابت جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود.
همچنین طی مراسمی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند، ساختمان پایگاه مقاومت شهید علی‌اکبر روستای کریم‌آباد زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
در این مراسم منوچهر شمس‌الدینی فرمانده سپاه ناحیه زرند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این ساختمان با هزینه 100 میلیون ریال احداث و 50 درصد هزینه توسط خیران روستا اهدا شده است.
محمد قلی‌زاده فرمانده حوزه باقرالعلوم ‌اظهار داشت: در حال حاضر 175 نفر در برنامه‌های پایگاه مقاومت شهید علی‌اکبر این روستا فعالیت دارند.
حسن کردی عضو شورای اسلامی روستا نیز گفت: این روستا با 133 خانوار در فاصله 12 کیلومتری شرق زرند واقع شده و دو شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول