اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال؛

صادرات استان مرکزی 200 درصد رشد داشت

خبرگزاری فارس: مدیر گمرکات استان مرکزی از افزایش 200 درصدی صادرات استان در نیمه نخست امسال در مقایسه با سال قبل خبر داد.

صادرات استان مرکزی 200 درصد رشد داشت
حسین دمیاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: میزان صادرات استان در نیمه نخست امسال 207 میلیون دلار بوده که در مقایسه با سال قبل 200 درصد رشد داشته است.
وی تصریح کرد: با توجه به توانمندی استان در زمینه تولید بنزین این محصول نیز جزو محصولات صادراتی استان در سال جاری بوده است.
مدیر گمرکات استان ادامه داد: میزان واردات استان نیز در این مدت 160 میلیون دلار بوده که نسبت به سال 89 روند کاهشی داشته است.
دمیاد بیان داشت: در سال‌های گذشته استان مرکزی یکی از استان‌های وارد کننده مواد سوختی بود که خوشبختانه امروز به صادرکننده مواد سوختی تبدیل شده است.
‌وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه گمرک استان جزو 10 گمرک تولیدکننده کالاهای صادراتی در کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: گمرکات استان در حال حاضر از شرایط بسیار خوب و مطلوبی برخوردار است و جزو 10‌ گمرک تولیدکننده کالاهای صادراتی در کشور محسوب می‌شود.
دمیاد گفت: با توجه به تغییرات ایجاد شده در روند صادرات و واردات میزان رضایت مراجعان از عملکرد این اداره نسبت به سال قبل از افزایش چهار درصدی برخوردار بوده است.
مدیر گمرکات استان مرکزی افزود: مشکل نیروی انسانی اداره گمرک با اخذ مجوز استخدام برطرف شده و هم اکنون این اداره با مشکل خاصی روبه رو نیست.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول