اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

بازگشایی گمرک آزادلو مهم‌ترین خواسته اردبیلیها است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ بازگشایی گمرک آزادلو بزرگ‌ترین خواسته و مطالبه مردم مزرنشین گرمی از رئیس جمهور در دور چهارم سفر‌هاست.

بازگشایی گمرک آزادلو مهم‌ترین خواسته اردبیلیها است
ولی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بر اساس مصوبه دولت گمرک آزادلو باید هر چه سریع‌تر بازگشایی شود که در این زمینه رایزنی مسئولان کشورمان با جمهوری آذربایجان ضروری به نظر می‌رسد.
وی گفت:‌ در این سفر رئیس جمهور باید با دستوری صریح زمینه اجرایی شدن مصوبه دولت را در راه‌اندازی گمرک آزادلو فراهم کند.
این نماینده مجلس بیان داشت: فعالیت و بازگشایی این گمرک آرزوی دیرین مردم این شهرستان و مطالبه و خواسته مردم این منطقه است.
اسماعیلی ادامه داد: در کنار این امر ما از دولتمردان انتظار داریم در ترمیم راه‌های روستایی، بهسازی آنها و تامین آب شرب روستانشینان همت کنند چرا که این شهرستان جزو مناطق کوهستانی و دیم‌خیز است و تامین آب و اصلاح جاده‌ها از اصول توسعه این منطقه به شمار می‌رود.
وی بیان داشت: ‌در این سفر مقدمات راه‌اندازی شهرک صنعتی شماره دو گرمی فراهم می‌شود و دولت باید زیرساخت‌های لازم را در این شهرک ایجاد کند.
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کنار تامین زیرساخت آب، برق و گاز در این شهرک ضرورت دارد از سرمایه‌گذاران نیز حمایت جدی انجام شود تا راغب‌تر از گذشته زمینه حضور آنها فراهم شود.
وی خواسته دیگر مردم شهرستان گرمی را از رئیس جمهور و اعضایی هیئت دولت را توجه جدی به زیرساخت‌های شهری و عمران این مناطق اعلام کرد و گفت:‌ باید در این سفر اعتبار مناسب برای آسفالت معابر و کوچه‌ها در نظر گرفته شود تا شهر گرمی از بن‌بست خارج شود.
اسماعیلی‌ مطالبه مردم استان را احیای مصوبات بر زمین مانده از دور اول، دوم و سوم سفر اعلام کرد و بیان داشت: در سفر چهارم قرار است رئیس جمهور با همراهی وزرا و معاونان با سرکشی به شهرستان‌های مختلف مشکلات آنها را رصد کرده و برطرف کنند.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی و دلسوز منطقه هم‌اکنون مراحل احداث کارخانه شیر‌آلات قهرمان بزرگ‌ترین کارخانه شیر‌آلات خاورمیانه  در گرمی در حال اجراست که انتظار داریم برخی نارسایی‌های شهرک صنعتی قهرمان نیز در این سفر برطرف شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول