اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سراسر کشور؛

جشن عاطفه‌ها در خراسان شمالی برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن عاطفه‌ها هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در خراسان شمالی همراه با سایر استان‌های کشور برگزار شد.

جشن عاطفه‌ها در خراسان شمالی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی ظهر امروز در آیین برپایی جشن عاطفه‌ها در سالن آزادی مرکز استان اظهار داشت: برای برپایی این جشن یک‌هزار و 92 پایگاه در سطح شهر، روستا ، مساجد و مدارس استان ساماندهی شده است.
امان‌الله حسین‌پور با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها امسال با شعار کرامت علوی، جهاد اقتصادی و مهرورزی برپا شده است، افزود: این مراسم از امروز به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و مردم نیکوکار و نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این پایگاه‌ها اهداء کنند.
وی محل اهدای کمک‌های جمع‌آوری شده مردم را دانش آموزان نیازمند برشمرد و گفت: کمیته امداد کمک‌های جمع‌آوری شده را در قالب هدایای مردمی به دانش آموزان تحت حمایت و اقشار نیازمند قرار خواهد داد.
حسین‌پور اضافه کرد: برای کمک به جشن عاطفه‌ها همچنین بیش از 125هزار پاکت احسان در بین دانش‌آموزان مدارس استان توزیع شده است.
وی پیش‌بینی کرد تا میزان کمک‌های مردمی در خراسان شمالی به جشن عاطفه‌ها بالغ بر 5 میلیارد ریال شود.
به گفته وی، پارسال مردم نوع‌دوست خراسان شمالی بالغ بر یک میلیارد و 760 میلیون ریال به دانش آموزان محروم کمک کردند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با اشاره به اینکه هم‌اکنون یک‌هزار و 500  دانشجو  و 10 هزار دانش آموز در استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند، افزود: کمیته امداد خدمات مختلفی اعم از؛ تحصیل، مشاوره، خوابگاه و ... را فراهم کرده است.
وی همچنین با قدردانی از مشارکت رسانه و دستگاه‌های مختلف استان در برپایی این آیین اظهار داشت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته سازمان صدا و سیما، نیروی مقاومت بسیج، آموزش و پرورش و کمیته امداد در این جشن مشارکت داشتند.
بر پایه این خبر، در این آیین معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی و شماری از مسئولان شرکت داشته که کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به محل جمع آوری کمک‌های جشن عاطفه‌ها اهدا کردند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول