اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابش تاکید کرد:

حرکت کمیته امداد به سمت فقرزدایی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردکان در مجلس بر حرکت کمیته امداد امام خمینی (ره) به سمت فقرزدایی از جامعه تاکید کرد.

حرکت کمیته امداد به سمت فقرزدایی
به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا تابش ظهر امروز در دیدار با مسئولان کمیته امداد استان یزد، کمیته امداد را یادگار ماندگار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران دانست و بر سمت‌گیری و حرکت این نهاد برای فقرزدایی بر پایه اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان تاکید کرد.
وی ادامه داد: حمایت از محرومان به صرف پرداخت پول امری موثر نیست بلکه توانمندسازی آنها می‌تواند بهترین راه برای حل مشکلات و نیازمندی‌های این قشر از جامعه باشد.
تابش با بیان اینکه پرداخت پول نه تنها مشکلات محرومان را به طور کامل برطرف نمی‌کند بلکه عزت‌نفس آنها را کاهش می‌دهد و لازم است برای آنها تامین اشتغال صورت گیرد و کمک شود تا آنها به تدریج به خودکفایی برسند.
وی با گلایه از مسئولان این نهاد برای عدم حصول نتیجه در پیگیری راه‌اندازی یک واحد تولیدی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد با وجود موافقت رئیس کل کمیته امداد با کلیات این موضوع، پیگیری جدی این امر را از سوی مدیرکل کمیته امداد استان خواستار شد.
تابش بیان کرد: با این اقدام جمعیت عظیمی از مددجویان زیرپوشش این نهاد با ساز و کارهای پیش‌بینی شده، متکی به دیگران نخواهند بود و با یک برنامه‌ریزی مناسب در یک افق 10 ساله، این نهاد می‌تواند نقش مطلوبی در ریشه‌کنی معضلاتی همچون فقر در استان یزد و شهرستان اردکان ایفا کند.
وی از صاحبان صنایع بزرگ شهرستان خواست تا زمینه مشارکت مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) را در برخی پروژه‌ها فراهم کنند.
تابش خاطرنشان کرد: رئیس کل کمیته امداد نیز برای تامین سرمایه مددجویان قول حمایت و همکاری داده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول