اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشک قانونی آذربایجان غربی:

رسانه‌ها به مشکلات مردم بپردازند

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشک قانونی آذربایجان غربی گفت: رسانه‌ها باید بیش از هر موضوع دیگری به مشکلات اقشار مختلف مردم بپردازند.

رسانه‌ها به مشکلات مردم بپردازند
علی افتخاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: اصحاب رسانه باید به بررسی مشکلات و مسائل مختلف مردم در حوزه‌های گوناگون مبادرت سپس کمبودها و موضوع‌های مطرح شده توسط مردم را به مسئولان دستگاه‌های اجرایی منتقل کنند.
وی افزود: عملکرد بعضی از دستگاه‌ها در ارتباط مستقیم با زندگی توده‌های مردم قرار دارد بر این اساس هرگونه کمبود و چالش در خدمت‌رسانی به طور جدی در زندگی جامعه هدف تاثیر منفی دارد لذا باید اصحاب رسانه برای رفع این قبیل مسائل و معضلات احساس مسئولیت کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: روزنامه‌نگاران و خبرنگاران باید به طور مستمر در اماکن عمومی و بین مردم حضور پیدا کنند تا از نزدیک در جریان نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌ها قرار گیرند همچنین درد و دل‌های مردم را شنیده و در نشریه‌ها به طور کامل منعکس کنند.
وی در ادامه اداره کل پزشک قانونی را یکی از دستگاه‌های تاثیرگذار در زندگی مردم دانست و افزود: مراجعه‌کننده‌ها به این نهاد به دلیل درگیر بودن با یک مسئله حقوقی و جزایی، فشار روانی سختی را متحمل می‌شوند از این رو هرگونه چالش در خدمت‌رسانی منجر به ایجاد مشکلات مضاعف برای مراجعان می‌‌شود.
این مسئول به لزوم ایجاد چارت استخدامی در بعضی از شهرستان‌های آذربایجان غربی نیز تاکید کرد و گفت: عدم وجود نیروی کافی در بعضی شهرستان‌ها منجر به نارضایتی مراجعان می‌شود که باید از طریق ایجاد چارت استخدامی و جذب نیروی انسانی اعم از رسمی یا قراردادی برای بهبود خدمت‌رسانی به مردم تلاش شود.
مدیرکل پزشک قانونی آذربایجان غربی یکی از دلایل اطاله دادرسی در آذربایجان غربی را کمبود نیروی انسانی در پزشک قانونی عنوان کرد و اظهار داشت: چنانچه در پست‌های سازمانی مورد نیاز پرسنل برای پاسخگویی به افراد مستقر نشود بدون شک پاسخ مقتضی به مراجعه کننده دیرهنگام داده می‌شود چه بسا در این فاصله به دلیل طولانی شدن مراحل دادرسی و اثبات گناهکار یا بی‌گناهی بزهکار صدمه‌های روحی و روانی به طرفین اعم از بزهکار و بزه‌دیده وارد شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول