اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

تنویر افکار عمومی رسالت اصلی رسانه‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: تنویر افکار عمومی یکی از رسالت‌های اصلی رسانه‌هاست و باید رسانه‌ها نسبت به این امر اهتمام داشته باشند.

تنویر افکار عمومی رسالت اصلی رسانه‌هاست
حجت‌اسلام سید محمد فخری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند در ارتقای مسائل فرهنگی کشور و استان‌ها موثر باشند و در این راستا باید اطلاع‌رسانی صحیح باشد و به مسائل فرهنگی توجه بیشتری شود.
وی با بیان اینکه باید در زمینه ترویج مسائل فرهنگی تلاش شود، افزود: خبرگزاری‌ها در اطلاع‌رسانی و ارتقای فرهنگی جامعه موثر هستند و لازم است تا مسئولان نیز با توفیق بیشتر در مسائل فرهنگی و اجتماعی واقعیت‌های جامعه را انعکاس دهند.
این مسئول تصریح کرد: دست‌اندرکاران رسانه‌ها با انعکاس واقعیت‌ها می‌توانند در تنویر افکار افکار عمومی موفق شوند.
فخری ادامه داد: در این میان مطبوعات با تولید و توزیع مطلوب اطلاعات نقش زیادی در بالا بردن آگاهی‌های گوناگون و ضروری به عهده می‌گیرند و جامعه را در نیل به تعالی و ترقی همه جانبه یاری می‌کنند.
وی اضافه کرد: مطبوعات در زمینه توسعه فرهنگی می‌توانند عامل آمیختگی توازن و پیوند دادن به باورهای اصیل اعتقادی و سنت‌های بارور جامعه باشند و سبب پویایی افکار شوند.
این مسئول با اشاره به کارکرد رسانه‌ها، تصریح کرد: کارکرد رسانه‌ها نه تنها در عصر ارتباطات بلکه در همه عرصه‌ها انکارناپذیر است.
وی افزود: رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری‌ها سودمندترین، فراوان‌ترین و ارزان‌ترین وسیله برای بالا بردن سطح آگاهی افراد جامعه و مبارزه با جهل و بی‌خبری به شمار می‌آیند و لازم است تا از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را برد.
این مسئول اعلام کرد: رسانه‌های مجازی نیز در این زمینه می‌توانند با انعکاس اخبار صحیح نقش موثری در تاثیرگذاری بر مخاطبان در سراسر جهان داشته باشند و نباید از این ظرفیت غافل ماند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول