اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه سه اصفهان:

میدان امام (ره) آماده ممنوعیت تردد خودرو است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه سه اصفهان گفت: خواستار اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرو در میدان امام (ره) هستیم.

میدان امام (ره) آماده ممنوعیت تردد خودرو است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، منصور نجفی اظهار داشت: تاکنون شهرداری طرح‌های متعددی برای حفظ و نگهداری میدان امام (ره) این محور تاریخی با ارزش از جمله احداث خیابان سنبلستان و پارکینگ‌های حکیم و کرمانی به بهره‌برداری رسانده، که این پارکینگ‌ها با ظرفیت 1400 دستگاه خودرو در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه مقدمات اجرای طرح محدودیت ترافیک در میدان امام (ره) از سوی شهرداری فراهم شده است، تصریح کرد: با اجرای این طرح تکمیل کف سازی میدان که سالیانی است به تعویق افتاده نیز تکمیل می‌شود.
شهردار منطقه سه اصفهان اضافه کرد: در صورتی که استانداری و سازمان میراث فرهنگی سهم اعتباری خود را در مورد طرح کف سازی میدان امام (ره) تعیین و تخصیص دهند به سرعت این طرح از سوی شهرداری اجرایی می‌شود.
وی میزان اعتبارات مورد نیاز برای طرح ساماندهی سیستم صوت و نورپردازی میدان امام (ره) را 1.5میلیارد تومان دانست و بیان داشت: سهم شهرداری در این زمینه از محل شهرداری منطقه سه تامین شده و لازم است استانداری و میراث فرهنگی در این زمینه بودجه این مهم را اختصاص دهند.
نجفی تشکیل مدیریت واحد برای مباحث خدمات شهری میدان امام (ره) را ضروری دانست و ادامه داد: این محور تاریخی با طول هفت کیلومتر باید توسط مدیریت یکپارچه به ویژه در رابطه با مباحث خدمات شهری نظارت شود تا از ساخت و سازهای خلاف و تصرفات غیرقانونی در این محور جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه بودجه پیش‌بینی شده سال جاری منطقه سه بالغ بر 340 میلیارد ریال است، افزود: حدود 230 میلیارد ریال این بودجه برای طرح‌های عمرانی این منطقه اختصاص یافته و بقیه برای هزینه‌های جاری اختصاص داده شده است.
شهردار منطقه سه پروژه‌های احیای میدان امام علی (ع)، باغ گلدسته و بدنه‌سازی شرق چهارباغ را از طرح‌های کلان منطقه سه برشمرد و بیان داشت: اعتبار اجرای این طرح‌ها به صورت متمرکز از سوی شهرداری مرکزی اختصاص داده شده که در مجموع بالغ بر هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی در این منطقه در حال انجام است.
به گزارش فارس؛ منطقه سه اصفهان با وسعت یک هزار و 200 هکتار و 112 هزار نفر جمعیت به صورت میانگین از شمال به خیابان سروش و عسگریه، از شرق به خیابان بزرگمهر، از غرب به خیابان چهارباغ عباسی و از جنوب به رودخانه زاینده‌رود منتهی میشود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول