اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار ایلام:

برنامه‌ریزی بلندمدت گره ترافیک ایلام را باز می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: برنامه‌ریزی بلندمدت گره ترافیک شهر ایلام را باز می‌کند.

برنامه‌ریزی بلندمدت گره ترافیک ایلام را باز می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد کرمی ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان ایلام اظهار داشت: کاهش بار ترافیک ایلام به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: شهر 220 هزار نفری ایلام سال‌هاست که در ردیف شهرهای پرترافیک کشور قرار گرفته است.
وی افزود: در طول سال‌های گذشته طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی برای رفع این مشکل تدوین و اجرایی شده است اما این معضل همچنان به قوت خود باقی است.
این مسئول اضافه کرد: این دستگاه اجرایی نیز برای رفع این مشکل با طراحی برنامه‌های کارشناسی در صدد رفع این معضل در شهر ایلام است.
کرمی تصریح کرد: انتقال نمایشگاه‌های خودور و صنوف آلاینده به خارج شهر از برنامه‌هایی است که می‌تواند نقش مهمی در رفع مشکلات ترافیکی شهر ایلام داشته باشد.
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: یکی از طرح‌هایی که این دستگاه اجرایی به آن اذعان و اعتقاد دارد خروج برخی از اصناف در محدوده معابر اصلی شهر ایلام است.
وی ادامه داد: به عنوان مثال خروج نمایشگاه‌های خودرو از خیابان 24 متری ولیعصر (عج) شهر ایلام یکی از طرح‌های این دستگاه اجرایی به عنوان مسئول رفع ترافیک استان ایلام است.
وی ادامه داد: با خروج این صنف آلاینده از شهر ایلام و استقرار آن در مکانی در خارج شهر بخش عمده‌ای از بار ترافیکی مرکز شهر ایلام کاسته می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: این طرح به صورت جدی در دستور کار این دستگاه اجرایی قرار دارد و به زودی در ایلام اجرایی می‌شود.
کرمی تصریح کرد: مالکان و صاحبان این صنوف باید با همکاری با این دستگاه اجرایی در زمینه اجرای این طرح همکاری صمیمانه‌ای را داشته باشند.
وی گفت: در حال حاضر وجود این صنف در شهر ایلام سبب ایجاد بار ترافکی در معابر اصلی و مرکزی شهر ایلام و در محدوده خیابان ولیعصر (عج) شده است.
وی ادامه داد: احقاق این مهم بخش عمده‌ای از بار ترافیک ایلام را می‌کاهد و زمینه لازم برای اجرای دیگر طرح‌های را در راستای کاهش بار ترافیک ایلام فراهم می‌کند.
خط کشی عرض معابر، خط کشی محل تردد دانش‌آموزان در حاشیه جاده‌ها، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در داخل شهر و مسیر جاده‌ها از جمله تصمیمات مطرح شده برای برطرف کردن گره‌های ترافیکی استان ایلام در این نشست بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول