اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری عنوان کرد:

اتحاد‌ ضرورت توسعه ورزش‌های همگانی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: تنها اگر یکی از دستگاه‌های دولتی در توسعه ورزش همگانی عقب‌نشینی کند، توسعه ورزش همگانی در سطح شهرستان اصفهان با مشکل مواجه می‌شود.

اتحاد‌ ضرورت توسعه ورزش‌های همگانی
حبیب‌الله تحویل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هدف از تشکیل دبیرخانه ورزش‌های همگانی در شهرداری اصفهان نیازسنجی ورزش همگانی در جامعه و پس از آن اثر‌بخشی راهکارهای به دست آمده برای ارتقای سطح فعالیت‌های ورزشی در بین عموم شهروندان اصفهانی است.
وی با بیان اینکه در سند راهبردی شورای سیاست‌گذاری دبیرخانه ورزش‌های همگانی شهرداری اصفهان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که اهداف این سازمان برای جا انداختن ورزش همگانی در شهرستان اصفهان به صورت مستمر انجام شود، تصریح کرد: ولی با همه دوراندیشی‌های لازم نیز باز در صورتی که سازمان‌های مختلف دولتی قادر یا مایل به توسعه ورزش همگانی نباشند، بازخورد لازم را برای ایجاد جایگاه واقعی ورزش همگانی در سطح شهر به دست نمی‌آوریم.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در تقسیم‌بندی رده‌های‌ مختلف ورزشی، آموزش ورزش در اختیار سازمان آموزش و پرورش و ورزش‌های قهرمانی در اختیار اداره کل تربیت بدنی قرار گرفته است، گفت: بخشی از فرهنگ‌سازی ورزش‌های همگانی نیز بر عهده شهرداری اصفهان قرار داده شده است.
وی ادامه داد: سازمان آموزش و پرورش با در اختیار داشتن پایه‌های ورزشی شهرستان اصفهان که همانا دانش‌آموزان هستند و با تعلیمات صحیح ورزشی و ارج نهادن به مقوله ورزش در بین این قشر از جامعه، فرزندان این شهر را برای ورود به دنیای ورزش در مقاطع بالاتر سنی با محوریت شهرداری و سایر سازمان‌های متولی ورزش آماده می‌کنند.
‌معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان، اظهار کرد: ‌تعطیلی مدارس آموزش و پرورش در روز‌های پنج‌شنبه و به دنبال آن تعطیلی مقوله‌ای به نام ورزش به طور حتم مشکلات جدی را برای ورزش شهرستان اصفهان به وجود می‌آورد که مطمئن هستم با مقداری برنامه‌ریزی مناسب از طرف مقامات آموزش و پرورش چنین مشکلاتی از بین می‌رود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول