اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت بدنی امور بانوان اصفهان:

ورزش همگانی تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی دارد

خبرگزاری فارس: معاونت تربیت‌بدنی بانوان اصفهان گفت: ورزش همگانی تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی دارد که باید در این راستا کوشش کرد.

ورزش همگانی تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، صدیقه کعبی‌زاده صبح امروز در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی ریحانةالنبی و در جمع بانوان ورزشکار گلپایگانی بیان داشت: سند راهبردی استان اصفهان در سال گذشته توسط کارشناسان تربیت بدنی استان اصفهان و زیر نظر مدیرکل تربیت‌بدنی تدوین شد.
وی افزود: در چشم‌انداز سند راهبردی اصفهان، استان اصفهان پایتخت ایران در سال 1394 می‌شود.
معاون تربیت بدنی امور بانوان اصفهان تصریح کرد: امید است با تلاش و همت ورزشکاران، اصفهان در ارزیابی‌های مشخص شده از طرف وزارت ورزش، بالاترین معدل را کسب کند و پایتخت ورزش ایران شود، شاید در ورزش حرفه‌ای در حال حاضر اصفهان پایتخت ایران باشد، اما در شاخصه‌هایی مانند توسعه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی و سرانه فضاهای ورزشی هنوز به شاخصه‌های استاندارد نرسیده‌ایم.
وی در ادامه به دیگر مؤلفه‌های سند راهبردی ورزش استان اشاره کرد و گفت: بر اساس ارزش‌های محوری، فعالیت‌های ورزشی صورت می‌گیرد و یکی از این ارزش‌ها، حیا و عفاف است که این مهم در سند راهبردی استان دیده شده است.
کعبی‌زاده تاکید کرد: در ورزش همگانی تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی است و در ورزش قهرمانی به طور مشخص پهلوانی مد نظر قرار دارد.
وی تصریح کرد: در حوزه‌ها و پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازها نیز توجه ویژه‌ای به عفاف و آسایش عمومی شده و برای این رسیدن به این مقصود پنج هدف کلان در نظر گرفته می‌شود.
معاون تربیت بدنی امور بانوان اصفهان در ادامه یادآور شد: تعمیق ارزش‌های اسلامی ایرانی دومین هدف در سند راهبری ورزش استان است و این بدین معناست که فعالیت‌های ورزشی که در سطح شهرستان‌ها انجام می‌شود، در راستای همین سند برگزار شود.
وی ادامه داد: همه امکانات به شرطی فراهم می‌شود که ورزشکاران به عنوان یک بانوی مسلمان، ارزش‌های ایرانی و اسلامی را حفظ کنند و هر کدام از بانوان ورزشکاران که به مسابقات بین‌المللی راه پیدا کنند، نماینده زن ایرانی محسوب می‌شوند.
کعبی‌زاده در مورد ورزش بانوان گلپایگان گفت: جشنواره ریحانه النبی یک اقدام بزرگ ورزشی است و در آینده شاهد دستاوردهای آن می‌شویم.
وی اظهار داشت: هدف جشنواره ریحانه النبی استعدادیابی بانوان ورزشکار بوده است و این جشنواره در رمضان سال‌های آینده هم تداوم دارد.
معاون تربیت بدنی امور بانوان اصفهان با اشاره به ایجاد پایگاه قهرمانی در شهرستان گلپایگان بیان داشت: بعد از شهر اصفهان، گلپایگان تنها شهری است که به زودی پایگاه قهرمانی در آن تاسیس می‌شود.
وی همچنین به دیگر تسهیلات ورزشی اشاره کرد و افزود: تدابیری اندیشیده شده که نخبگان و استعدادهای ورزشی در تمرینات استان شرکت کنند و از نظر مالی حمایت شوند تا با دغدغه کمتری در تمرینات حضور یابند.
کعبی‌زاده در مورد تجهیزات ورزشی تاکید کرد: معاونت ورزش بانوان اصفهان در توسعه ورزش بانوان حمایت‌ها و کمک‌های لازم را انجام می‌دهد و هر موقع به آموزش و تربیت قهرمان نیاز است، مربی اعزام می‌کند تا سطح علمی مربیان را افزایش دهد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول