اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته ششم لیگ برتر فوتسال؛

صبای قم با عبور از راه ساری به صدر می‌رسد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در ششمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای صدرنشینی از سد راه ساری عبور می‌کند.

صبای قم با عبور از راه ساری به صدر می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال صبای قم به صورت منظم تمرینات خود را در آستانه دیدار حساس عصر پنج‌شنبه برابر تیم فوتسال راه ساری در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌کند تا آماده این مصاف خارج از خانه هفته ششم دور رفت لیگ برتر شود.
تمرینات پیش از مصاف هفته پنجم صبای قم با تیم راه ساری در حالی برگزار می‌شود که این تمرینات با بازگشت محمد کوهستانی و رفع مصدومیت این بازیکن سبب شده است تا بازیکنان با روحیه بیشتری صحبت از پیروزی مقابل حریف شمالی خود کنند.
کوهستانی که از مهره‌های کلیدی و اصلی تیم فوتسال صبای قم در دیدارهای قبلی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود، در بازی هفته گذشته مقابل تیم فوتسال گسترش فولاد تبریز به دلیل شکستگی دست غایب سرشناس صبا بود.
بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم صبای قم و راه ساری از هفته ششم از نیم فصل نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 روز جمعه هشتم مهر ماه در سالن ورزشی سیدرسول حسینی شهرساری برگزار می‌شود.
برای همین منظور شاگردان سیدمهدی غیاثی نیز این روزها تمرینات خود را در سالنی شهید بیطرفان قم برگزار می‌کنند و دلیل انتخاب این سالن، کوچک بودن ابعاد آن و نزدیکی و شباهت این سالن به سالن سیدرسول حسینی ساری است تا صبایی‌ها در این سالن با مشکلی مواجه نشوند.
در این تمرین تمام بازیکنان تیم فوتسال صبای قم که در دیدار هفته گذشته مقابل گسترش فولاد تبریز نیز  حضور داشتتند، پا به پای سایر یکدیگر زیر نظر کادر فنی تیم فوتسال صبای قم بدون هیچگونه مشکلی تمرین کردند تا آماده بازی روز جمعه با راه ساری شوند.
این در حالی است که مرور آخرین تاکتیک‌های دیدار با تیم فوتسال راه ساری و همچنین بازی با توپ و انجام تمرین در سالن با ابعاد کوچک از جمله مهم‌ترین ‌برنامه‌هایی است که سیدمهدی غیاثی برای بازیکنان تیم فوتسال صبای قم در تمرینات روزهای اخیر برنامه‌ریزی کرده است.
همانند پنج بازی قبل به نظر می‌رسد تیم فوتسال صبای قم در دیدار حساس این هفته با راه ساری در مصاف حساس دو تیم از هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بازی  قابل قبولی را به نمایش بگذارد تا روند صعودی این تیم در جدال با مدعیان همچون صنایع گیتی پسند اصفهان، فولاد ماهان سپاهان اصفهان و شهید منصوری قرچک ادامه یابد.
در مسابقه قبل خارج از خانه صبای قم برابر تیم فوتسال شهرداری ساوه محمد کرمانی،‌ علیرضا وفایی و سعید تقی‌زاده برای تیم فوتسال صبای قم گلزنان میدان بودند که البته تقی‌زاده ملی‌پوش صبای قم به تنهایی سه بار گلزنی کرد تا صبای قم این دیدار با با حساب پنج بر سه به سود خود به پایان برساند، ضمن اینکه در بازی خانگی قبل برابر گسترش فولاد تبریز هم که آخرین بازی صبا پیش از مصاف با راه ساری محسوب می‌شود، این تیم با سه گل محمد کرمان، سعید تقی زاده و علیرضا وفایی به برتری رسید.
دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و راه ساری از هفته ششم از دور رفت مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 جمعه این هفته به میزبانی تیم راه، در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول