اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی:

3 امتیاز میهمانی راه ساری متعلق به صبا است

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتسال صبای قم گفت: آمادگی روحی و جسمانی ما بسیار بالا است و با توجه به موقعیت خوبی که در جدول داریم، سه امتیاز بازی در میهمانی تیم راه ساری را از آن صبای قم بدانید.

3 امتیاز میهمانی راه ساری متعلق به صبا است
سیدوحید غیاثی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: کادر فنی اطلاعات خوب و شناخت کاملی از تیم فوتسال راه ساری دارند و در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دنبال کسب سه امتیاز برابر این تیم تمام توان خود به میدان می‌رویم.
وی با اشاره به موقعیت و شرایط مطلوب تیم فوتسال صبای قم در جدول رده‌بندی لیگ برتر و در آستانه دیدارهای هفته ششم رقابت‌های سیزدهمین لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور افزود: نفرات تیم ما بسیار خوب و با انگیزه هستند تا بتوانیم سه امتیاز بازی این هفته مقابل تیم فوتسال راه ساری را در خارج از خانه به دست بیاوریم.
کاپیتان تیم فوتسال صبای قم عنوان کرد: بعد از نتیجه خوبی که مقابل گسترش فولاد کسب کردیم، تمرینات تیم صبا به صورت منظم در حال برگزاری است تا بتوانیم با افزایش آمادگی خود و روحیه بسیار خوبی که از نتایج پنج بازی قبل لیگ برتر به دست آورده‌ایم، برای کسب پنجمین پیروزی خود در دور رفت رقابت‌ها به مصاف تیم فوتسال راه ساری برویم.
وی با اشاره به هفته قبل مسابقات لیگ برتر و مصاف صبا با گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: ما در خانه با گسترش فولاد بازی می‌کردیم و با اینکه آنها در طول تمام زمان‌های مسابقه بیشتر از ما صاحب توپ و میدان بودند اما تیم ما کاملا حساب شده بازی کرد و با استفاه بسیار خوب از فرصت‌های گلزنی توانست در این دیدار خانگی به پیروزی برسد.
غیاثی بیان کرد: با حریف خود یعنی تیم راه ساری در بازی هفته ششم جدال سختی خواهیم داشت ولی با شناختی که از این تیم داریم، شکست دادن حریف کار سختی نیست، چون با تمام نفرات خود بازی می‌کنیم و می‌خواهیم دومین پیروزی خارج از خانه را کسب کنیم.
وی که در تمام دوره‌های مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای نمایندگان قم بازی کرده و با تجربه‌ترین بازیکن صبا به شمار می‌رود، تصریح کرد: هدف ما این است که در مسابقه هفته ششم لیگ برتر سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.
کاپیتان تیم فوتسال صبای قم  با اشاره به وضعیت تیم صبای قم در آستانه این دیدار، بیان کرد: بهتر است منتظر بازی هفته ششم شویم تا وضعیت تیم صبا را ببینیم زیرا یقین دارم با تمرینات و شرایط خوبی که داریم، تیم ما برای ارائه بهترین بازی خود سه امتیاز این بازی را کسب می‌کند.
گلزن تیم فوتسال صبای قم در بازی هفته نخست مقابل پرسپولیس ابراز کرد: تمام بازیکنان صبای قم در سلامتی و آمادگی کامل به سر می‌برند و قطعا در کنار یکدیگر با تلاش زیاد برای کسب بهترین نتیجه در مقابل راه ساری قرار می‌گیریم.
دیدار صبا و راه ساری در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال از ساعت 16 روز جمعه هشتم مهر ماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول