اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رحمانی در گفت‌وگو با فارس:

صبای نوین قم برای موفقیت در لیگ آزادگان آماده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: تلاش خود برای کسب آمادگی لازم به منظور حضوری موفق در مسابقات لیگ آزادگان را انجام داده‌ایم و آماده نخستین بازی خود هستیم.

صبای نوین قم برای موفقیت در لیگ آزادگان آماده است
عباس رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه تیمش با ارائه توانمندی‌ها و بازی هماهنگ خود توانسته است در دیدار‌های تدارکاتی به نتایج خوبی دست یابد، تصریح کرد: این بازی اوج آمادگی تیم صبای نوین را نشان داد و دغدغه خاصی برای موفقیت در گام نخست نداریم.
وی بیان کرد: با همکاری دو مربی با تجربه و کاردان که در کادر فنی صبای نوین حضور دارند در تلاش برای حضوری موفق در فصل جدید لیگ آزادگان، یکی از مهم‌ترین دیدارهای تدارکاتی خود را برابر تیم فوتبال راه آهن تهران برگزار کردیم که نتیجه آن برد قاطع صبای قم بود.
سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم افزود: حریف صبای نوین قم تیم امیدهای راه آهن تهران بود که برای برگزاری دیداری تدارکاتی به شهر مقدس قم سفر کرده بود و در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم مقابل صبای نوین صف آرایی کرد اما در پایان با چهار گل مغلوب شد.
وی اظهار کرد: دو تیم در حضور تماشاگران فوتبال دوست قمی بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند که حاصل آن عبور چهار توپ از خط دروازه‌ها بود و در نهایت این تیم صبای نوین قم بود که بار دیگر آمادگی خود را به رخ کشید.
رحمانی اضافه کرد: بازی در حالی با برتری پر گل صبای نوین قم به پایان رسید که در نیمه نخست محمد رسولی مهاجم اول تیم ما که روزهای درخشانی در انتظار وی است، توانست با دو گل صبای نوین را از تیم امید راه آهن تهران پیش بیاندازد تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.
وی عنوان کرد: در نیمه دوم برتری صبای قم بر توپ و میدان و کنترل جریان بازی توسط بازیکنان ما سبب شد تا مسعود خسروی و علی میرهاشمی نیز دو گل دیگر به ثمر رسانده و صبای نوین قم با چهار گل میهمان خود را بدرقه کند.
سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم ابراز کرد: در حالی که هفته نخست لیگ آزادگان روزهای پایانی این هفته برگزار می‌شود، تیم صبای نوین از اواسط مرداد ماه تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کرده تا امسال به عنوان تنها نماینده قم در فصل جدید مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان شرکت کند.
وی خاطرنشان کرد: برای همین منظور بعد از مشخص شدن کادر فنی و کادر بازیکنان، این تیم در راه حضوری موفق در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تمرینات بدنسازی خود را پشت سر گذاشته است تا نفرات صبای نوین با آمادگی کامل به مصاف حریفان بروند.
رحمانی عنوان کرد: صبای نوین قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان قرار دارد و در 20 دیدار رفت و برگشت باید با 10 تیم دیگر حاضر در این گروه برای صعود به مرحله دوم این دوره از رقابت‌ها تلاش کند.
سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم افزود: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ آزادگان، تیم فوتبال صبای نوین قم در نخستین بازی خود این هفته به مصاف تیم فوتبال طلایه داران سرخپوشان بوئین زهرا خواهد رفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول