اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

سرشماری دقیق خط مشی درستی برای دولت است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان سرشماری دقیق نفوس مسکن را خط مشی درست برای دولت به منظور توزیع اعتبارات و امکانات دانست و گفت: دقت این سرشماری به توسعه پایدار سرعت می‌بخشد.

سرشماری دقیق خط مشی درستی برای دولت است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی سه‌شنبه‌شب در جمع روستاییان و عشایر منطقه چاهشند بخش مرکزی نهبندان اظهار داشت: تا پایان سال جهاد اقتصادی سه پروژه بزرگ در نهبندان اجرایی می‌شود.
وی یکی از این پروژه‌ها را سفر هئیت دولت و رئیس جمهور به شهرستان نهبندان بیان کرد و ادامه داد: شهروندان نهبندانی از هم‌اکنون آماده استقبال و پذیرایی از هئیت دولت هستند.
فرماندار نهبندان تصریح کرد: در این سفر اشتغال و اقتصاد شهرستان، پروژه‌های اجرا نشده و سایر نیازها و مشکلات برای هیئت دولت مطرح می‌شود.
شرافتی با بیان اینکه تمامی مشکلات و طرح‌های اجرا نشده در نهبندان مورد بررسی و تحویل هیئت دولت می‌شود، افزود: امید است این سفر نیز همانند سفرهای پیشین هیئت دولت برای این شهرستان مایه خیر و برکت باشد.
وی دومین پروژه مهم دولت در نهبندان را طرح سرشماری نفوس مسکن عنوان کرد و گفت: در حقیقت صحت و دقیق بودن آمار این سرشماری خط مشی درستی برای دولت به منظور توزیع اعتبارات و امکانات در مناطق و شهرستان‌های مختلف کشور است.
فرماندار نهبندان از تمامی خانوارهای شهرستان خواست که در این طرح مشارکت جدی داشته و با ماموران سرشماری در ثبت آمار دقیق همکاری لازم را داشته باشند.
شرافتی اضافه کرد: آمار و اطلاعات دقیق در سرشماری نفوس مسکن سبب سرعت بخشیدن پیشرفت و توسعه پایدار در کشور می‌شود.
وی پروژه مهم دیگر شهرستان را انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان سال جهاد اقتصادی دانست و اظهار داشت: حضور و مشارکت حداکثری توام با شور و شعور ناامیدی و یاس دشمنان را در پی دارد.
فرماندار نهبندان تصریح کرد: روستائیان، عشایر و سایر شهروندان نیز با تحقیق و بررسی ابعاد مختلف شخصیتی، اجتماعی و دیگر شاخص‌های نامزدهای انتخابات می‌توانند اتنخاب اصلح داشته باشند.
شرافتی با اشاره به اینکه دشمن در انتخابات حضور مردم را مورد بررسی قرار می‌دهد، افزود: هر ر‌أی و در حقیقت آرای صندوق‌های انتخاباتی و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات نقشه‌های دشمنان که درصدد تفرقه بین ملت و نظام هستند، را نقش بر آب می‌کند.
وی در ادامه از اخذ مجوز حفر یک حلقه چاه کشاورزی و آغاز عملیات اجرای آن در منطقه مرزی چاهشند خبر داد و گفت: برای رونق بخش کشاورزی و تامین آب مورد نیاز کشاورزی مردم این منطقه ایجاد بندهای خاکی در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول