اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان:

بسیج در عرصه سازندگی به کمک دولتمردان آمده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دشتستان گفت: بسیج در عرصه سازندگی به کمک دولتمردان آمده است.

بسیج در عرصه سازندگی به کمک دولتمردان آمده است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، یدالله مرادی در آیین افتتاح همزمان شش پایگاه مقاومت در دشتستان اظهار داشت: مسئولان شهرستان دشتستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس همکاری و تلاش خوبی از خود نشان داده‌اند و برنامه‌ها با کیفیت مطلوبی اجرایی شده است.
وی افزود: بیش از 600 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و ... توسط سپاه شهرستان دشتستان و سایر دستگاه‌ها در این هفته تدارک دیده شده که بخش زیادی از برنامه‌ها طی چند روز اخیر اجرایی شده و بسیجیان و مردم حضوری بانشاط و پرشور در این برنامه‌ها داشته‌اند.
فرمانده سپاه شهرستان دشتستان با اشاره به موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در هشت‌ سال دفاع مقدس شهدا، رزمندگان، ایثارگران و ... باارزش‌ترین سرمایه‌شان را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردند و ما باید با تمام توان در راه‌ نکوداشت ارزش‌ها و آرمان‌های ایشان و معرفی دوران دفاع مقدس به نسل جدید گام برداریم.
مرادی تصریح کرد: دشمنان با تمام ابزارهای تبلیغاتی خود در صدد زیر سئوال بردن ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس هستند و همه مردم و مسئولان باید با جدیت در برابر دشمنان بایستند و راه را برای شناساندن ارزش‌های والای دفاع مقدس هموار کنند.
فرمانده سپاه ناحیه دشتسنان به خدمات بی‌نظیر بسیج اشاره کرد و اذعان داشت: بسیج متعلق به انقلاب و شکل گرفته از اقشار مختلف مردم است و نقش این نهاد در تثبیت نظام بی‌نظیر است.
مرادی اضافه کرد: بسیج در عرصه سازندگی به کمک دولتمردان آمده و با کمترین هزینه بیشترین بهره‌وری را داشته و این امر در سال جهاد اقتصادی ارزشی دوچندان دارد.
فرمانده سپاه دشتستان از احداث 13 پایگاه مقاومت بسیج در دشتستان خبر داد و یادآور شد: هم‌اکنون 13ساختمان پایگاه مقاومت در سطح شهرستان دشتستان توسط بسیج سازندگی و همکاری بسیجیان در دست ساخت است که امروز شش ساختمان آن به بهره‌برداری رسید. 
مرادی افزود: زیربنای کل ساختمان‌های افتتاحی 600 متر مربع با اعتبار بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال است.
وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی با مشارکت در طرح‌های عام‌المنفعه نقش مهمی در آبادانی کشور دارد و همه باید از این اقدام حمایت کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول