اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

دشمنان از ترس صدور انقلاب به ایران حمله کردند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: دشمنان با ترس از صدور انقلاب و صدور اندیشه‌های امام(ره) به تمامیت ارضی ما حمله کردند.

دشمنان از ترس صدور انقلاب به ایران حمله کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمدحسن شنبدی در جمع نیروهای نظامی و انتظامی کنگان با اشاره به دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس در واقع سند افتخار و عزت ایران اسلامی است و باید نسبت به بازخوانی افتخارات دوران دفاع مقدس اهتمام ورزیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت حفظ تمامیت ارضی کشور در دفاع مقدس ادامه داد: در 31 شهریور 59، کشورهای شرق و غرب و حامیان آنها در منطقه در یک ستون نابرابر حمله زمینی، هوایی و دریایی را با هدف براندازی نظام و تصرف تمامیت ارضی کشورها و با شعار تصرف تهران در سه روز آغاز کردند که با شکستی سخت مواجه شدند.
شنبدی تصریح کرد: امروز با گذشت 31 سال از آن حمله ما شاهد سربلندی و اقتدار نظام در جامعه بین‌الملل هستیم و این درس عبرتی بود که فرزندان امام(ره)به دشمنان ما دادند.
وی با اشاره به فتح خرمشهر یادآور شد: آزادسازی خرمشهر در شرایطی اتفاق افتاد که استحکامات و موانع دشمن به حدی بود که طبق گزارشاتی که کارشناسان نظامی آن روز عراق به صدام داده بودند عنوان کرده بودند که ارتش سرخ شوروی هم قادر به عبور و شکستن این موانع نیستند و در پی این گزارشات بود که صدام عنوان کرد که اگر ایرانیان خرمشهر را فتح کنند من کلید بصره خواهم داد و آن اتفاق بدست شما بسیجیان و رزمندگان افتاد و دل امام شاد شد.
معاون استاندار بوشهر افزود: آن روز دشمنان با ترس از صدور انقلاب و صدور اندیشه‌های امام(ره) به تمامیت ارضی ما حمله کردند و امروز هم با گذشت 31سال با روش‌های ایجاد اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی با ما در جنگ هستند.
وی گفت: امروز فریاد اسلامی‌خواهی که در جهان بلند شده در حقیقت الهام گرفته از پیام رزمندگان ماست.
 معاون سیاسی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: پیام استکبار ستیزی، استعمار ستیزی و فریاد اسلام‌خواهی از حلقوم مردم ستم دیده بلند شده و این نیست مگر در پرتو الطاف و عنایات الهی و تبعیت و اطاعت از ولایت فقیه که باید تداوم یابد.
شنبدی تصریح کرد: امروز دشمنان ما درصدد همان اهداف شوم خود هستند و این بار نه در جنگ سخت بلکه جنگ نرم و در هر شرایطی باید هوشیار باشیم.
وی اضافه کرد: جنگ سخت آن روز با دشمنان شرق و غرب شروع شد؛ با هدف براندازی نظام و امروز با هدف تضعیف جایگاه رفیع ولایت مطلقه فقیه وارد شده‌اند؛ چون آنها فهمیده‌اند رمز پیروزی ما، خط مقدم ما، سنگرما، صدای ما، وحدت ما، همدلی ما، فکر و اندیشه ما و دفاع همه جانبه ما در پیروی و اطاعت از ولایت مطلقه است.
شنبدی بیان کرد: باید نسبت به حفظ دستاوردهای ارزشمند و مهم دفاع مقدس تلاش و فعالیت بیشتر و بهتری داشته باشیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول