اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور:

پژواک نظام به شکل انقلاب‌های منطقه به گوش می‌رسد ‌

خبرگزاری فارس: وزیر کشور با بیان اینکه کارآمدی و حقانیت نظام اسلامی برای همه به اثبات رسیده است، گفت: پژواک نظام به شکل انقلاب‌های منطقه در حال به گوش رسیدن است.

پژواک نظام به شکل انقلاب‌های منطقه به گوش می‌رسد ‌
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مصطفی محمد‌نجار ساعتی پیش در آئین تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید هرمزگان با بیان اینکه این استان اهمیت ویژه‌ای برای نظام و کشور دارد، اظهار داشت: کارآمدی و حقانیت نظام جمهوری اسلامی امروزه در دنیا برای همه به اثبات رسیده است به نحوی که پژواک نظام به شکل انقلاب‌های منطقه به گوش می‌رسد.
وی افزود: بعد از 32 سال با وجود تمام طراحی‌های دشمنان علیه کشور، شاهد حرکت ایران به سمت دستیابی به قله‌های علم و فرهنگ هستیم به نحوی که انقلاب در همه سطوح مطرح و یا در حال مطرح شدن است.
به گفته وزیر کشور خوار و تحقیر شدن استکبار در منطقه، نتیجه الگوگیری مردم کشورهای منطقه از انقلاب و استقامت مردم ایران است.
نجار ادامه داد: هوشیاری و بصیرت ملت‌ها اجازه استفاده ابزاری از نهادهای بین‌المللی همانند سازمان ملل را نخواهد داد.
وی با بیان اینکه کارها در نظام به حالت خوبی در حال پیشروی است، بیان داشت: امروزه در سراسر کشور شاهد پیشرفت و پویایی هستیم.
نجار یادآور شد: در واقع اعتقاد قلبی و راسخ دولت به سازندگی و عدالت سبب خلق دستاوردهای متعددی شده است.
وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های نظام در عرصه‌های مختلف افزود: دشمن در حال پیش آوردن مشکلات متعدد از جمله مشکلات اقتصادی برای کشور است.
وزیر کشور اضافه کرد: مدیران باید کارهای نظام را اطلاع‌رسانی کنند.
وی با بیان اینکه ظرفیت‌های هرمزگان کم نیست و مدیران باید قدر این ظرفیت‌ها را بدانند به انتخاب استاندار جدید اشاره و گفت: همانطور که انتخاب هاشمی‌تختی انتخاب درستی بوده است انتخاب سردار عزیزی نیز مطمئنا انتخاب درستی است چرا که وی از نیروهای مومن و ولایی و دارای تجربیاتی ارزنده در نظام است.
وزیر کشور افزود: نباید فراموش کرد هر پیشرفتی خواهان همدلی، وحدت و هماهنگی مدیران است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول