اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار ‌فرزندی ‌در نشست ‌گرامیداشت عملیات ثامن‌الائمه‌(ع)؛

‌موانع پیش‌روی ‌آمریکا برای حمله به ایران‌/جنبش‌های جهانی برگرفته از انقلاب ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم سیاسی و فرهنگ و ارتباطات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ‌آمریکا برای حمله به ایران موانع زیادی پیش‌رو دارد، گفت: جنبش‌های جهانی برگرفته از انقلاب ایران است.

‌موانع پیش‌روی ‌آمریکا برای حمله به ایران‌/جنبش‌های جهانی برگرفته از انقلاب ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار حسین فرزندی عصر امروز در نشست روشنگری که به مناسبت ‌هفته دفاع‌مقدس و گرامیداشت عملیات ثامن‌الائمه‌(ع) و شکست حصر آبادان، در استانداری مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان اسلام با پیروی از نهضت عاشورا و اطاعت از ولایت فقیه توانستند در مقابل دشمنی ایستادگی کنند که استکبار جهانی پشتیبان آنان بود.
وی به اهمیت ولایت اشاره کرد و بیان داشت: در 10 ‌هزار وصیتنامه شهدا، 25 هزار بار به اطاعت از ولایت فقیه سفارش شده است و صبر و استقامت و شهادت‌طلبی نیز بسیار زیاد توسط شهیدان والامقام مورد تاکید قرار گرفته است.
رئیس دانشکده علوم سیاسی و فرهنگ و ارتباطات سپاه با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی در برابر جهان تنها به تکلیف شرعی خود عمل کرده و از کیان جمهوری اسلامی دفاع کردیم، تصریح کرد: رژیم بعثی عراق با حمایت‌های همه جانبه کشورهای مختلف دنیا به ویژه غرب و آمریکا از نظر مادی و تجهیزاتی برای براندازی نظام اسلامی و شکست انقلاب جنگ را بر ما تحمیل کرد.
وی تاکید کرد: امروز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به عنوان مظهر عزت، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان مطرح است.
فرزندی ادامه داد: دشمنان بعثی و حامیان آنان از وجود عنصر قوی و کارآمد معنوی، اطاعت‌پذیری از ‌ولایت، روحیه شهادت‌‌طلبی و صبر و استقامت رزمندگان اسلام غافل بودند که این مهم توانست دشمن را پس از هشت سال تجاوز به زانو درآورد.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی، تمام معادلات استکبار جهانی را بر هم زد، گفت: امروزه انقلاب‌های مردمی، جنبش‌های جهانی و مقابله با نظام سلطه نشات گرفته از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
رئیس دانشکده علوم سیاسی و فرهنگ و ارتباطات سپاه افزود: انقلاب اسلامی و پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس فضای مقاومت و ظلم‌ستیزی را در دنیا تقویت کرد و موج عدالت‌‌خواهی و مبارزه علیه ظلم و ستم را به راه انداخت.
فرزندی وجود ملت‌های مسلمان عراق و افغانستان که همسایه و دوستدار انقلاب اسلامی هستند را مانع بزرگ حمله نظامی آمریکا به ایران پس از اشغال عراق دانست و اظهار داشت: این موضوع مهم که دشمنان را به شدت عاصی کرده است نشان‌دهنده نفوذ و اثر‌گذاری نظام اسلامی در منطقه و جهان است.
وی تزلزل امروز رژیم صهیونیستی در منطقه را نیز نهضت بیداری اسلامی و از دست رفتن یاران و حاکمان طاغوتی اسرائیل غاصب عنوان کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی نیز در این نشست گفت: ما هر ساله یاد و خاطره مقاومتی را در دوران دفاع مقدس گرامی می‌داریم که ریشه در مقاومت عاشورای حسینی دارد.
ابوالقاسم نصرالهی با اشاره به اینکه دفاع مقدس از جمله مقاومت‌هایی بود که باعث تحیر همه جهانیان گردید و در تاریخ ایرانیان ثبت شد، اظهار داشت: در تمامی جهان شاهد مقاومتی هستیم که نتیجه بیداری اسلامی و آزادگان جهان شد.
در این مراسم که با همکاری پایگاه مقاومت بسیج استانداری مرکزی و حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ادارات کل سپاه ناحیه اراک برگزار شد،25  نفر از ممتازان مسابقات قرآنی مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول