اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان خبر داد:

افزایش سهم بنگاه‌های زودبازده نهاوند‌

خبرگزاری فارس: سهم بنگاه‌های زودبازده نهاوند از استان از 12 درصد به 15.5 درصد افزایش یافته است.

افزایش سهم بنگاه‌های زودبازده نهاوند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، کرم‌رضا پیریایی‌ در کارگروه اشتغال و تأمین مسکن استان در نهاوند، این شهرستان را پایلوت ذخائر معدنی استان خواند و اظهار کرد: از 12 درصد سهم بنگاه‌های زودبازده استان که سهم نهاوند است با تعیین تکلیف مبلغ 374 میلیارد تومان اعتبارات بنگاه‌ها که تعیین تکلیف شده‌اند، سهم نهاوند به 15.5 درصد رسید.
وی افزود: این مهم سبب ایجاد زیرساخت‌های مناسب و مطلوب برای ایجاد اشتغال پایدار در نهاوند می‌شود.
استاندار همدان از ابلاغ 269.5 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های نیمه تمام که از پیشرفت فیزیکی بیشتری در استان برخوردار هستند خبر داد و ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به جذب این اعتبار نهایت دقت و تلاش را داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هیچ مدیری حق ندارد به مردم قول دروغ بدهد زیرا مردم ولی‌نعمتان و صاحبان انقلاب‌اند.
پیریایی تأمین مسکن را مهم‌ترین دغدغه مسئولان اجرایی کشور خواند و بر عزم دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق این دو مورد مهم و اساسی تأکید کرد.
وی در مورد تأمین مسکن نیز تصریح کرد: با توجه به قول مساعد فرمانداران شهرهای همدان، ملایر و نهاوند امسال تا پایان سال از 23 هزار واحد مسکونی وعده داده شده به مردم 13 هزار و 500 واحد به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار نهاوند نیز تعهد ایجاد اشتغال نهاوند در سال جاری را 8 هزار و 105 نفر خواند که تاکنون بیش از 7 هزار و 500 نفر شغل ایجاد شده و 92 درصد تعهد سال 90 را تشکیل می‌دهد.
اسماعیل زارعی‌کوشا به وجود معادن غنی و سرشار از سنگ دولومیت در نهاوند اشاره کرد و گفت: آغاز ساخت کارخانه بزرگ GTL استحصال بنزین از گاز طبیعی با 64 میلیارد تومان اعتبار در دست اقدام است.
وی گفت: با توجه به اینکه این طرح‌ از طرح‌های مهم شهرستان است و مبلغ تخصیصی آن کم است امسال 120 میلیارد تومان برای ایجاد این کارخانه اختصاص یافته است.
فرماندار نهاوند از ساخت 3 هزار و 534 واحد مسکونی در نهاوند خبر داد و افزود: تا پایان سال 2 هزار و 650 واحد به مردم و صاحبان مسکن مهر تحویل می‌شود.
وی با اشاره به ساخت مسکن روستایی در روستاهای نهاوند ابراز کرد: تاکنون بیش از 14 هزار واحد در روستاها با 140 میلیارد تومان اعتبار به بانک‌های معرفی شده‌اند.
زارعی‌کوشا در پایان افزود: 23 هزار و 500 واحد روستایی در نهاوند وجود دارد که برای مقاوم‌سازی همه آنها برنامه داریم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول