اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار استاندار قم با خانواده شهدای سردشت

خبرگزاری فارس: استاندار قم به همراه امام جمعه قم و جانشین سازمان بسیج مستضعفین با خانواده شهیدان موسوی نژاد، احمدی تبار و جمراسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار استاندار قم با خانواده شهدای سردشت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، همزمان با ایام هفته دفاع مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی پور به همراه آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه قم، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی در دیدار با خانواده شهدای سردشت، با اشاره به شکست نیروهای گروهک پژاک در مرزهای غرب کشور توسط نیروهای سپاه، اظهار داشت: این پیروزی ارزشمند اقتدار ایران اسلامی را بیش از پیش نشان داد و قدرت نظامی کشور در مقابله با اشرار و دشمنان را نمایان ساخت.
وی صبر، استقامت، خدمتگذاری، تلاش و ولایتمداری را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان احمدی تبار، موسوی‌نژاد و جمراسی دانست و ضمن تجلیل از مقام شامخ این شهیدان در مقابله با اشرار گروهک پژاک، به جایگاه و منزلت شهدا در آیات قرآن و روایات ائمه معصومین(س) اشاره کرد و گفت: خون مطهر این شهدا ضامن استمرار  و اقتدار نظام اسلامی است.
استاندار قم بر ضرورت جمع‌آوری و انتشار خاطرات و زندگینامه شهدا تاکید کرد و افزود: آشنایی با سیره شهدا از نیازهای جدی نسل جوان و نوجوان در برابر هجمه گسترده فرهنگی و عقیدتی دشمنان اسلام و انقلاب است.
آیت‌الله حسینی بوشهری هم در این دیدار شهدا را سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام اسلامی و حافظ آن در مقابل دشمنان دانست و تصریح کرد: دفع توطئه‌های دشمنان و دستاوردهای نظام اسلامی، به برکت خون شهدا است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول