اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهدشت:

بهداشت روستاها با تلاش بهورزان ارتقا یافته است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهدشت لرستان گفت: شاخصه‌های بهداشتی از ابزارهای سنجش توسعه یافتگی جوامع بوده و بهورزان این شهرستان با تلاش خود سطح بهداشت در روستا‌ها را ارتقا داده‌اند.

بهداشت روستاها با تلاش بهورزان ارتقا یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوهدشت، سیروس ابراهیمی در مراسم تجلیل از بهورزان این شهرستان با اشاره به تلاش‌های دولت در زمینه توسعه عدالت اجتماعی، اظهار داشت: بهورزان با حضور مستمر و ملموس خود در خانه‌های بهداشت روستایی شاخص‌های بهداشتی جوامع روستایی را ارتقا داده‌اند.
وی با اشاره به ارتباط انسان سالم و نقش وی در توسعه همه جانبه جوامع گفت: بهورزان سلامت و امنیت را به روستا برده و با فعالیت خود در بعد بهداشتی به توسعه عدالت اجتماعی کمک می‌کنند.
فرماندار کوهدشت زمینه حضور و تلاش بهورزان در روستا ها را بدلیل بستر سازی‌های دولت از قبیل ساخت اماکن بهداشتی و درمانی، تجهیز آن‌ها و تربیت نیروی انسانی دانست و افزود: هم اکنون مردم در دورافتاده‌ترین نقاط کشور از امکانات بهداشتی اولیه بهره‌مند هستند و بسیاری از بیماری‌های واگیر بواسطه ارایه خدمات بهداشتی دولت ریشه کن شده است.
شهرستان کوهدشت با بیش از 220 هزار نفر جمعیت دارای یک بیمارستان 124 تخت خوابه، 14 مرکز بهداشتی و درمانی، 86 خانه بهداشت و 4 پایگاه بهداشتی در شرق استان لرستان و در همسایگی استان‌های کرمانشاه و ایلام واقع شده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول