اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت سلامت کشوری مستقر در تبریز:

همکاری مرکز مدیریت سلامت کشور با سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت سلامت کشوری مستقر در تبریز گفت: مراحل ارتباط این مرکز با سازمان جهانی بهداشت طی شده و به زودی این مرکز همکار رسمی این سازمان معرفی می‌شود.

همکاری مرکز مدیریت سلامت کشور با سازمان جهانی بهداشت
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت سلامت کشوری در تبریز، حبیب اظهار داشت: این مرکز از بدو فعالیت همکاری خود را با سازمان جهانی بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی به ویژه در حوزه سلامت آغاز کرده است چنانچه بسیاری از پژوهش‌های سازمان جهانی بهداشت در این مرکز انجام می‌شود و فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی انجام شده در این مرکز در سطح کشور منحصر به فرد است.
وی یادآور شد: این مرکز سال گذشته به عنوان مرکز تحقیقات در مدیریت سلامت کشور به ثبت رسید. 
جباری با اعلام کسب سهمیه جذب و تربیت دانشجو در مقطع PH.D برای سال تحصیلی 91-90، افزایش فعالیت‌های منطقه‌ای، بالا بردن درجه علمی، انتشار نشریات و مقالات تخصصی و انتقال دانش مدیریت سلامت جهان به داخل کشور را از جمله برنامه‌ها و اهداف آتی این مرکز عنوان کرد. 
وی با اشاره به اهمیت و نقش این مرکز به عنوان یک مرکز( R & D )تحقیق و توسعه در حل معضلات مدیریتی، خواستار حمایت‌های همه جانبه ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان ذی‌ربط در نیل به اهداف عالی این مرکز شد.  
رئیس مرکز مدیریت سلامت کشوری مستقر در تبریز تصریح کرد: مجله فارسی زبان تصویر سلامت با موضوعات مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی در حیطه علوم پزشکی به چاپ می‌رسد که در آینده نزدیک با کسب امتیازات علمی پژوهشی به زبان انگلیسی منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول