اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوط تاکید کرد:

ایجاد زیرساخت‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی

خبرگزاری فارس: فرماندار شوط گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای شهرک‌های صنعتی فراهم شود.

ایجاد زیرساخت‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی
به گزارش خبرگزاری فارس از شوط غلامرضا غنی‌زاده صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی شهرک صنعتی شوط، با تاکید بر همکاری شرکت‌های خدمات‌رسان در ایجاد زیرساخت‌ها به این شهرک صنعتی، اظهار داشت: شرکت‌های خدمات‌رسان با همکاری شهرک‌های صنعتی استان در راستای ارائه زیرساخت‌های لازم اقدام کند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرک ‌صنعتی شوط در زمینی به مساحت 90 هکتار کلنگ‌زنی شده است، تصریح کرد: امید ‌می‌‌رود احداث این شهرک در موعد مقرر به اتمام برسد و شاهد شکوفایی صنعت در این شهرستان باشیم.
این مسئول با بیان اینکه شوط دارای ظرفیت‌های زیادی در زمینه صنعت است، خاطرنشان کرد: احداث شهرک صنعتی در این شهرستان می‌تواند سبب باروری صنعت شوط شود.
غنی‌زاده با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله راه دسترسی به این شهرک باید توسط مسئولان ذی‌ربط مد نظر قرار گیرد، گفت: باید اول زیرساخت‌های صنعتی در این شهرک آماده باشد تا شاهد رغبت هر چه بیشتر صنعت‌کاران برای استقرار در این شهرک باشیم.
وی با اشاره به ساماندهی صنعت‌کاران شوط، اعلام کرد: با ایجاد شهرک صنعتی شوط صنعت‌کاران این شهرستان نیز ساماندهی می‌شوند.
فرماندار شوط با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی این شهرک صنعتی، افزود: فرمانداری شوط در تعامل با شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در راستای احداث این شهرک صنعتی همکاری خواهد کرد.
غنی‌زاده با اشاره به تاثیر احداث شهرک صنعتی در مناطق مرزی، تصریح کرد: احداث شهرک صنعتی در مناطق مرزی سبب بهبود معیشت مرزنشینان و ایجاد اشتغال برای آنها می‌شود.
وی با تاکید بر احداث شهرک‌های صنعتی در مناطق محروم، خاطرنشان کرد: احداث این شهرک سبب ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و بهبود وضعیت صنعتی این شهرستان می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول