اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:

کاهش 8 درصدی تصادفات در استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در 5 ماه نخست امسال تصادفات در استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد کاهش داشته است.

کاهش 8 درصدی تصادفات در استان کرمانشاه
غلامرضا امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درباره محورهایی که بیشترین وکمترین تصا‌دفات در آنها رخ داده است، افزود: محورهای دو طرفه کرمانشاه به همدان و سنندج، همچنین محور کوزران به کرمانشاه بیشترین آمار تصادفات را در استان کرمانشاه داشته‌اند.

* کمترین تصادفات در محورهای روانسر و هرسین
وی تصریح کرد‌: محورهای روانسر و هرسین از زمانی که ایمن‌سازی شده است کمترین آمار تصادفات را به خود اختصاص داده است.

* 6 مجروح  و یک کشته در تصادفات روزهای اخیر
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به آمار تصادفات از 31 شهریور ماه تا 2 مهر ماه در راه‌‌های استان خاطرنشان کرد: در روزهای تعطیلات پایان هفته گذشته 6 فقره تصادف داشتیم که 5 فقره از آن جرحی بوده و 6 مجروح‌ و یک کشته بر جای گذاشته است.
وی ادامه داد: در این بازه زمانی تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با وانت در جاده هرسین اتفاق افتاد که منجر به مرگ راننده موتورسیکلت شد.
امیدی با اشاره به اینکه وضعیت راه‌های استان هم اکنون عادی است و مشکل خاصی ندارند، خاطرنشان کرد: راه‌های استان بهترین وضعیت را نسبت به راه‌های استان‌های همجوار دارد.
وی اضافه کرد: بعضی از محورهای دو طرفه در استان از نظر ایمنی و استاندارد مشکل دارند و باید حتما ساماندهی شوند.

* ساماندهی راه‌های روستایی
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت محورهای روستایی استان، اظهار کرد: راه‌های روستایی استان استاندارد نیستند و تنها آسفالت شده‌اند؛ همچنین به علت کمرنگ بودن حضور پلیس در این محورها تخلفات رانندگان بیشتر بوده و تصادفات نیز در این محورها زیادتر است‌.
امیدی ادامه داد: با استقرار نیروهای پلیس در محورهای روستایی  وضعیت این راه‌ها را ساماندهی می‌کنیم‌.
وی در پایان گفت: یکی از عوامل مهمی که موجب بروز تصادف در جاده‌ها می‌شود سرعت و سبقت غیرمجاز است لذا از رانندگان درخواست می‌کنیم که به این مسئله توجه کنند زیرا دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول