اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فرمانده پلیس راه آذربایجان‌شرقی خبر داد:

4 کشته در تصادف محور مرند ـ بازرگان

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی گفت: تصادف خونین در محور مرند و بازرگان چهار کشته به جای گذاشت.

4 کشته در تصادف محور مرند ـ بازرگان
علی فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرند اظهار داشت: ساعت شش صبح امروز براثر برخورد دو دستگاه خودرو پراید و پیکان وانت در محور 45 کیلومتری مرند و بازرگان متاسفانه چهار نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.
وی‌ علت این حادثه را خواب‌آلودگی و انحراف به چپ راننده پیکان وانت و برخورد مستقیم با همدیگر ذکر کرد و افزود: براثر این حادثه  و شدت جراحات راننده پراید و دو نفر از سرنشینان همچنین راننده پیکان وانت جان خود را از دست دادند و به بیمارستانی در آذربایجان‌غربی انتقال داده شدند‌.
فرجی همچنین از کاهش 16 در صدی تصادفات در سطح استان در شش ماهه نخست سال‌جاری خبر داد و تصریح کرد: باتوجه به اینکه محورهای مرند بازرگان و مرند جلفا یکی از جاده‌های ترانزیتی کشور و استان به شمار می‌رود و طبق آمارهای ثبت شده هر ساعت 15 هزار انواع خودروهای سبک و سنگنین از این محورها تردد می‌کنند، امید است با اجرایی شدن و تسریع در عملیات اجرایی بزرگراه‌های مرند بازرگان و مرند جلفا شاهد کاهش تصادفات در این محورهای باشیم.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مرند نیز در گفت‌و‌گو با فارس از اختصاص 9 میلیارد تومان اعتبار برای بزرگراه مرند بازرگان در سال‌جاری خبر داد و افزود: قطعه اول این طرح که به طول 20 کیلومتر است و 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد تا آخر سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت همچنین قطعه دوم نیز به طول 20 کیلومتر به پیمانکار واگذار شده که امسال نیز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
مجید کاظم‌زاده کل اعتبار این طرح را 50 میلیارد تومان ذکر کرد و اظهار داشت: در صورت تامین اعتبار به موقع تا سه سال آینده شاهد افتتاح این طرح در محدوده استان آذربایجان‌شرقی خواهیم بود. 
وی همچنین در ادامه افزود: برای اجرای بزرگراه مرند و جلفا در سال‌جاری 10 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که تاکنون 4 میلیارد تومان هزینه شده و 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح جمعاً 50 میلیارد تومان اعتبار برای 60 کیلومتر نیاز است که 20 کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان مرند است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول