اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون دانشجویی هلال احمر واحد رشت خبر داد:

عضویت 1000 دانشجو در کانون دانشجویی واحد رشت

خبرگزاری فارس: دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد واحد رشت از عضویت یک‌هزار دانشجو در این کانون خبر داد.

عضویت 1000 دانشجو در کانون دانشجویی واحد رشت
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شهریار تقی‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطرات شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: انجام امور فرهنگی علاوه بر خدمات انساندوستانه از جمله وظایف کانون هلال احمر در دانشگاهاست.
وی با بیان اینکه نسل امروز و جوانان ما راحتی و آرامش خود را مدیون خون‌های به زمین ریخته شده شهدا هستند، افزود: اگر چه شهدا در بین ما نیستند و به مقام والای شهادت نایل شده‌اند، اما یاد و خاطره دلاورمردی‌های آنها در عرصه جهاد و از خود گذشتگی همواره ماندگار و جاوید است.
دبیر کانون دانشجویی هلال احمر واحد رشت حمایت از خون شهدا را وظیفه تک تک دانشجویان رهرو ولایت دانست و گفت: دانشجویان باید همواره و در همه حال دنباله رو راه شهدا باشند.
این مسئول هفته دفاع مقدس را تنها فرصتی مضاعف برای بیان دلاورمردی‌های این انسان‌های افلاکی عنوان کرد.
تقی‌زاده با اشاره به عضویت یک‌هزار نفر عضو از بین دانشجویان واحد رشت در کانون دانشجویی هلال احمر، اضافه کرد: این تعداد با عضویت دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 91 - 90 افزایش می‌یابد.
وی از برگزاری همایش « زلزله، بحران، مدیریت» در آبان امسال خبر داد و یادآور شد: در این همایش راه‌های مقابله با بحران حین زلزله آموزش داده می‌شود.
این مسئول بازدید از خانه سالمندان و معلولان گیلان را از برنامه‌های مهم کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد رشت در آذر امسال عنوان کرد و اذعان داشت: اعضای فعال کانون نیمه دوم مهر جاری نیز به اردوی تفریحی اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول